کد خبر : 1614825 | 10 خرداد 1398 ساعت 00:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

مرته‌ساکر:

پوچتینو نباید به ترکیب تاتنهام دست بزند

پر مرته‌ساکر، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی آلمان می‌گوید تاتنهام بدون هری کین هم شانس زیادی برای قهرمانی چمپیونزلیگ دارد و نباید نگران حضور یا عدم حضور او در فینال این رقابتها باشد.

پوچتینو نباید به ترکیب تاتنهام دست بزند

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه آخرین اخبار حاکی از این است که هری کین، کاپیتان مصدوم تاتنهام در حال بهبودی است ولی هنوز تضمینی برای رسیدن او به فینال شنبه‌شب چمپیونزلیگ بین دو تیم تاتنهام و لیورپول وجود ندارد. این موضوعی است که تاتنهام را نگران کرده ولی پر مرته‌ساکر، ستاره سابق آرسنال و تیم ملی آلمان می‌گوید اسپرز نباید به حضور یا عدم حضور هری کین فکر کند چرا که این تیم قادر است بدون حضور او نیز جام قهرمانی چمپیونزلیگ را بالای سر ببرد.

 

1409606

 

هری کین از روز 9 آوریل از ناحیه قوزک پا دچار آسیب‌دیدگی شده و از آن زمان تا امروز نتوانسته برای تاتنهام بازی کند. اما پر مرته‌ساکر می‌گوید او اگر جای پوچتینو بود به  جای نگرانی درباره رسیدن یا نرسیدن هری کین به فینال، تیمش را بر پایه عدم حضور او در این مسابقه می‌بست.

 

مرته‌ساکر در این باره گفت:" تاتنهام به لطف درخشش کل تیم توانسته به فینال چمپیونزلیگ برسد نه یک بازیکن. این را به چشم خودمان دیده‌ایم که وقتی هری کین در میدان نیست، سون هیونگ مین چقدر درخشان ظاهر می‌شود. سون در این شرایط گلهای زیادی زده. یا حتی لوکاس مورا را در نظر بگیرید که در بازی بسیار مهم آژاکس هت‌تریک کرد تا مهم‌ترین نقش را در رسیدن تاتنهام به فینال داشته باشد".

 

ستاره سابق آرسنال درادامه گفت:" حالا که احتمال رسیدن هری کین به فینال وجود دارد سرمربی تاتنهام از خودش می‌پرسد که در این شرایط چه باید بکند. تصمیم‌گیری در این باره واقعا دشوار است. من اگر جای او بودم ترکیب تیم در بازی‌های اخیر، ترکیبی که نتیجه داده را دست نمی‌زدم چون این بازیکنان واقعا استحقاق بازی در فینال را دارند".

 

دیدگاه‌ها