کد خبر : 1616037 | 16 خرداد 1398 ساعت 18:12 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

مسترکارت و قطع همکاری موقت با نیمار

اتهام تجاوز جنسی به نیمار، حواشی فراوانی برای این فوق ستاره برزیلی ایجاد کرده است.

مسترکارت و قطع همکاری موقت با نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار روزها و ساعات بسیار سخت و دشواری را پشت سر می گذارد. فوق ستاره برزیلی پی اس جی متهم به آزار جنسی یک زن در هتلی در شهر پاریس شده است. اتفاقی که گفته می شود 15 ماه می رخ داده است.

 

 

1411129

 

 

این خبر ابتدا چند روز پیش فاش شد. آسوشیتدپرس می‌گوید که به گزارش پلیس در مورد آن حادثه دسترسی پیدا کرده. بر اساس این گزارش، واقعه روز 15 می در هتلی لوکس در شهر پاریس اتفاق افتاده است. بر اساس این گزارش پلیس، زن مدعی، جمعه این هفته در شهر سائوپائولو به پلیس برزیل مراجعه کرده و علیه نیمار شکایت تنظیم کرده است.

این اتهام که البته هنوز اثبات نشده، با مصدومیت صبح امروز او همراه شد تا هفته تلخ نیمار کامل شود. او به دلیل همین مصدومیت، کوپا آمه ریکا را از دست خواهد داد.

 

 

1411130

 

 

در همین رابطه امروز کمپانی بزرگ "مسترکارت" اعلام کرد که تمام برنامه های تبلیغی خود با نیمار را به حالت تعلیق درآورده است. این کمپانی با نیمار چندین برنامه تبلیغاتی ضبط کرده و قرار بر این بود که در طول کوپا آمه ریکا پخش شود اما پس از اتفاقات اخیر، تصمیم بر این شد که تا زمان روشن شدن حقایق، همکاری دو طرف معلق شود که قطعا خبر بدی برای نیمار محسوب می شود.

مسترکارت در بیانیه ای رسمی این موضوع را اعلام کرد و تا زمانی که نیمار از این اتهام تبرئه نشده، تمام قول و قرارهای قبلی به حالت تعلیق در می آید.

 

 

دیدگاه‌ها