کد خبر : 1613373 | 02 خرداد 1398 ساعت 09:40 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

آرسنال: نمی‌توانستیم به رمزی دستمزد نجومی بدهیم

باشگاه آرسنال می‌گوید به این دلیل با آرون رمزی قراردادی جدید امضا نکرده چون نگران بوده موافقت با دستمزد مورد نظر او به اختلاف و دودستگی در رختکن این تیم دامن بزند.

آرسنال: نمی‌توانستیم به رمزی دستمزد نجومی بدهیم

به گزارش "ورزش سه"، رائول سانلهی، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال می‌گوید این باشگاه به این دلیل تصمیم گرفته به آرون رمزی قراردادی جدید پیشنهاد ندهد چون نگران بوده موافقت با دستمزد مورد نظر او برای نظم تیمی آرسنال مضر باشد و به اختلاف و دودستگی در رختکن توپچی‌ها دامن بزند.

 

رمزی روز اول جولای به عنوان بازیکن آزاد به یوونتوس می‌پیوندد و بعضی گزارشها حاکی است در این تیم ایتالیایی هر هفته 400هزار پوند دستمزد خواهد گرفت.

 

1403733

 

سانلهی، مدیر ورزشی باشگاه آرسنال می‌گوید پیشنهاد دستمزدهایی در حد و اندازه پیشنهادهای عجیب و غریبی که رمزی از باشگاه‌های دیگر دریافت کرده بوده برای آرسنال کار غیرمسئولانه‌ای به حساب می‌آمده. و به همین علت با اینکه آرون رمزی شخصاً مایل بوده به ماندن در امیریتس ادامه دهد ولی آرسنال به او قرارداد جدیدی پیشنهاد نداده است.

 

سانلهی بدون اسم بردن از یک باشگاه می‌گوید در باشگاه دیگری اختلاف دستمزد بازیکنان تیم به اختلاف و دودستگی دامن زده و منافع باشگاه را به خطر انداخته. مدیر ورزشی آرسنال در این باره گفت:" من این شرایط را در باشگاه‌های دیگر دیده‌ام و باید بگویم یکی از مهمترین چیزها به نظرم این است که در یک باشگاه بین بازیکنان از نظر دستمزد اختلاف زیادی وجود نداشته باشد و اختلافی هم که هست منطقی باشد".

 

1389599

 

مدیر ورزشی آرسنال در ادامه گفت:" به خاطر شرایطی که ما داشتیم و اینکه قرارداد آرون را به موقع تمدید نکرده بودیم، باشگاه‌های دیگر از راه رسیده بودند و به او چنان پیشنهادهایی می‌دادند که برای ما غیر قابل تصور بود و رقابت باشگاه‌ها برای جذب او باعث شده بود دستمزدش بالاتر و بالاتر برود".

 

دیدگاه‌ها