کد خبر : 1613294 | 01 خرداد 1398 ساعت 17:16 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

پوچتینو ستاره مغضوب زیدان را می خواهد

تاتنهام بر خلاف تابستان گذشته، امسال شرایطی متفاوت در نقل و انتقالات تابستانی خواهد داشت.

پوچتینو ستاره مغضوب زیدان را می خواهد

به گزارش "ورزش سه"، تاتنهام به دلیل ساخت ورزشگاه جدید خود، در دو فصل گذشته فعالیت بسیار اندکی در نقل و انتقالات داشت ولی تابستان پیش رو تیمی که حالا خود را در فینال لیگ قهرمانان می بیند، دست به خریدهای قابل توجهی خواهد زد.

 

 

1407831

 

 

طبق ادعای میرر، باشگاه سپید پوش شهر لندن، خواهان به خدمت گرفتن دنی سبایوس، هافبک رئال مادرید است. او یکی از خواسته های پوچتینو برای فصل بعد محسوب می شود. سبایوس تابستان 2017 از بتیس به رئال مادرید پیوست ولی مورد اعتماد زیدان قرار نگرفت.

او که تابستان گذشته قصد ترک رئال را داشت، با استعفای زیدان ماندنی شد و زیر نظر لوپتگی توانست به ترکیب اصل رئال هم راه یابد. اوضاع زیر نظر سولاری نیز برای او کم و بیش خوب بود ولی با بازگشت زیدان، او بار دیگر به نیمکت ذخیره ها تبعید شد و حالا دیگر علاقه ای به ادامه کار در رئال ندارد.

سبایوس می خواهد به تیمی برود که در آن احساس اهمیت کند و در ترکیب ثابت به میدان برود. به نظر، تاتنهام می تواند مقصد مناسبی برای او باشد؛ به خصوص که با جدایی احتمالی اریکسن، یک جای خالی در مرکز زمین برای سبایوس ایجاد خواهد شد.

با توجه به اینکه زیدان نیز در گفت و گوی خصوصی با سبایوس به وی گفته است که فصل بعد نیز شرایط مشابهی خواهد داشت می توان با اطمینان گفت که او یکی از جدا شده های رئال است و احتمالا تاتنهام مقصد بعدی او خواهد بود.

 

 

1334191

 

 

دیدگاه‌ها