کد خبر : 1612123 | 27 اردیبهشت 1398 ساعت 13:42 | 897 بازدید | 0 دیدگاه

گرت ساوت‌گیت:

فینال تمام‌انگلیسی CL برای تیم ملی چالش است

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس می‌گوید فینال تمام انگلیسی لیگ قهرمانان اروپا برای تیم ملی این کشور در لیگ ملتهای یوفا چالش منحصربفردی ایجاد خواهد کرد.

فینال تمام‌انگلیسی CL برای تیم ملی چالش است

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس با اشاره به حضور دو تیم لیورپول و تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان از این فینال تمام انگلیسی به عنوان چالشی منحصربفرد برای تیم ملی این کشور که خود را برای شرکت در لیگ ملتهای یوفا آماده می‌کند، یاد کرد. ساوت‌گیت همچنین به موضوع آسیب‌دیدگی هری کین اشاره کرد و گفت نگران رسیدن او به تیم ملی برای حضور در بازی‌های لیگ ملتها است.

 

1406636

 

هری کین از زمانی که در بازی رفت یک‌چهارم‌نهایی لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی از ناحیه پا آسیب دید و زمین را ترک کرد دیگر برای تاتنهام به میدان نرفته. حالا نگاه ساوت‌گیت به فینال چمپیونزلیگ در روز اول ژوئن است تا ببیند آیا کین به آن بازی خواهد رسید یا نه. چرا که پنج روز بعد از آن فینال، تیم ملی انگلیس در نیمه‌نهایی لیگ ملتها به مصاف هلند خواهد رفت.

 

ساوت‌گیت در این باره گفت:" نمی‌دانم هری کین به فینال چمپیونزلیگ می‌رسد یا نه. هنوز با پوچتینو صحبت نکرده‌ام و نمی‌دانم درباره هری چه فکر می‌کند و نظرش چیست. فکر کنم تصمیم پوچه به این بستگی دارد که هری کین در تمرینات قبل از آن بازی چطور کار کند".

 

1406635

 

ساوت‌گیت در ادامه صحبت‌هایش گفت:" فینال تمام انگلیسی موقعیت منحصربفردی است. فکر کنم قبلاً در یک دوره سرمربی تیم ملی اسپانیا با شرایط مشابهی روبرو شده بود. اگر اشتباه نکنم یکی دو بار دیگر هم شرایط مشابهی برای بعضی تیمهای ملی اتفاق افتاده".

 

سرمربی تیم ملی انگلیس گفت:" اینکه بازیکنان دو تیم امروز با هم رقابت کنند و بعد ناگهان همه چیز را فراموش کنند و بگویند اینجا تیم ملی است و ما همه از هم حمایت می‌کنیم چالش بزرگی خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها