کد خبر : 1607866 | 08 اردیبهشت 1398 ساعت 10:44 | 129.7K بازدید | 0 دیدگاه

سیلی ستاره برزیلی به یک هوادار

جنجال بعد از ناکامی؛ شبی که نیمار، کانتونا شد(عکس)

تصاویری که بعد از شکست غیرمنتظره پاری سن ژرمن در فینال جام حذفی فرانسه، ستاره این تیم، نیمار را در حال زد و خورد با یک هوادار روی سکوها نشان می‌دهد خبرساز شده است.

جنجال بعد از ناکامی؛ شبی که نیمار، کانتونا شد(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن، دیشب بعد از شکست غیرمنتظره پاری سن ژرمن مقابل رن در فینال جام حذفی فرانسه که در ضربات پنالتی اتفاق افتاد، در حالیکه در حال بالا رفتن از پله‌های ورزشگاه برای دریافت مدال نقره جام حذفی فرانسه بود ظاهراً از دست یک هوادار که با گوشی موبایل خود در حال فیلمبرداری از او بوده عصبانی شده و در حرکتی عجیب با او درگیر شده و زد و خورد می‌کند. صحنه‌هایی که از زوایای مختلف ثبت و ضبط شده و ممکن است برای ستاره برزیلی گران تمام شود.

 

1401578

 

ستاره برزیلی PSG با استفاده از دست راست خود سعی می‌کند موبایل هوادار مورد اشاره را پس بزند و همین حرکت او باعث درگیری بین او و آن هوادار می‌شود. بعد از این صحنه هم دو طرف درگیری فیزیکی پیدا کرده و گفته می‌شود به هم فحاشی می‌کنند. نیمار که در این لحظات بیشتر عصبانی شده بار دیگر به سمت آن هوادار یورش برده و درگیری دوباره ادامه پیدا می‌کند.

 

1401583

 

موسا دیابی، بازیکن 19ساله پاری سن ژرمن که پشت سر نیمار حضور دارد در این مدت سعی می‌کند او را آرام کرده و مانع از ادامه درگیری شود. بعضی از تصاویری که از این صحنه در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده توسط همان دوربین موبایلی ضبط شده که نیمار سعی می‌کند مانع از فیلمبرداری با آن شود.

 

1401582

 

آنچه باعث شده انتشار این ماجرا در شبکه‌های اجتماعی به تقبیح شدید حرکت نیمار بینجامد این است که در فاصله چند متری نیمار و آن هوادار، کودکی خردسال حضور دارد که ممکن بوده در آن کشمکش آسیب ببیند.

 

1401580

 

این حادثه تنها یک روز بعد از آن رخ داد که نیمار به دلیل اهانت به مسئولین VAR در جریان بازی پاری سن ژرمن و منچستریونایتد در ماه مارس که به شکست PSG انجامید برای سه بازی از حضور در لیگ قهرمانان اروپا منع شده بود.

 

دیدگاه‌ها