کد خبر : 1609630 | 16 اردیبهشت 1398 ساعت 01:34 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

امری: حالا تمرکز آرسنال روی دیدار با والنسیاست

اونای امری، سرمربی آرسنال، پس از تساوی 1-1 تیمش مقابل برایتون و از دست دادن شانس کسب سهمیه چمپیونزلیگ با قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر، اعلام کرد اکنون روی دیدار مقابل والنسیا در لیگ اروپا تمرکز خواهند کرد.

امری: حالا تمرکز آرسنال روی دیدار با والنسیاست

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار آرسنالی ها ابتدا با گل پیر امریک اوبامیانگ از روی نقطه پنالتی پیش افتادند اما برایتون توانست توسط گلن ماری کار را به تساوی بکشد و امید آرسنال برای پایان فصل و حضور در جمع بیگ فور از بین رفت.

این در حالی است که آنها در دیداررفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل والنسیا به پیروزی 3-1 رسیدند و امیدوارند تا با قهرمانی در این رقابت ها، بتوانند سهمیه حضور در رقابت های فصل آینده چمپیونزلیگ را به دست بیاورند.

امری به خبرنگاران گفت:" ما فکر می کردیم هفته آینده مقابل برنلی هم همچنان از شانس کسب سهمیه برخوردار خواهیم بود اما در این دیدار مساوی کردیم. می دانستیم که برایتون تیم سازمان یافته ای است و از نظر دفاعی، قدرتمند. بنابراین زدن گل دوم اهمیت زیادی داشت.

 

1403692

 

ما تلاش کردیم تا این کار را انجام بدهیم و آنها فرصت هایی به ما دادند تا برگردیم و تلاش کردیم تا گل دوم را بزنیم و موقعیت هایی ایجاد کردیم اما خط دفاعی آنها خیلی خوب بود و دروازه بان شان هم چند واکنش خیلی خوب داشت.

فکر می کنم ما تلاش مان را کردیم اما نتوانستیم به نتیجه ای برسیم که بتوانیم هفته آینده هم شانس مان را امتحان کنیم. اکنون می خواهیم قوی بمانیم و روی دیدارِ پنج شنبه تمرکز کنیم.

ما باید از نظر ذهنی قوی تر شویم تا بتوانیم برای دیدار پنج شنبه آماده شویم و می خواهیم بهترین عملکردمان از نظر فردی و تیمی نسبت به دیدارهای اخیر را به نمایش بگذاریم."

دیدگاه‌ها