کد خبر : 1624031 | 24 تیر 1398 ساعت 13:55 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

آقا یحیی و بزرگترهای تیم به من مشورت دادند

مهربان: پیشنهاد پرسپولیس وسوسه‌ام کرد اما ...

مهاجم تیم فوتبال شهرخودرو خراسان گفت: حقیقتا پیشنهاد پرسپولیس برای من وسوسه‌کننده بود اما با مشورتی که کردم در نهایت قید جدایی از شهرخودرو را زدم.

مهربان: پیشنهاد پرسپولیس وسوسه‌ام کرد اما ...

حسین مهربان مهاجم جوان شهرخودرو که در لیست بازیکنان مورد نظر برانکو برای فصل جدید قرار داشت در خصوص ماندنش در جمع مشهدی‌ها به خبرنگار "ورزش سه" گفت: بعد از اتمام فصل این پیشنهاد از سوی باشگاه پرسپولیس به درخواست آقای برانکو مطرح شد که من هم مثل هزار فوتبالیست که آرزوی بازی و دیده شدن در سرخابی‌های پایتخت را دارند وسوسه شدم که بروم اما بعد از مشورتی که با آقا یحیی و چند بازیکن بزرگ تیم کردم در نهایت تصمیم گرفتم امسال در شهر خودرو باقی بمانم.

 

مهاجم 23ساله مشهدی شهر خودرو که یکسال از قراردادش با این تیم باقیمانده متذکر شد: به واقع در شهرخودرو احساس خوبی دارم و اینکه در یک فصل بسیار خوب، خدا رو شکر توانستیم سهمیه آسیایی را بگیریم و اتفاقات خوبی را برای فوتبال خراسان رقم بزنیم برای من فوق‌العاده جذاب بود. با حضور دکترحمیداوی هم شرایط تیم به مراتب بهتر شد و در نهایت ماندم تا انشاالله ببینیم سال‌های آینده چه پیش خواهد آمد.

 

وی از انجام اردوی شهر خودرو در تهران ابراز رضایت کرد و گفت: با اهتمام مدیران باشگاه و خصوصا آقای حمیداوی بهترین شرایط اردویی را در هتل المپیک تهران برگزار کردیم و توانستیم به خواسته‌های فنی آقای گل‌محمدی نزدیک شویم. انشاالله با بازی‌های تدارکاتی خوبی هم که در نظر گرفته شده است بتوانیم ادامه دهنده راهی باشیم که تا اینجا هم با حمایت هواداران مشهدی به آن رسیده‌ایم.

 

مهربان لیگ98 را یک ماراتن سخت برای شهرخودرو پیش بینی کرد و یادآور شد: طبیعتا هر سال شرایط سخت‌تر می‌شود چون تیم‌ها روی هم شناخت پیدا می‌کنند، مخصوصا تیم ما که همه برابرمان انگیزه زیادی دارند اما ما تیم مشهد هستیم و می خواهیم ثابت کنیم که مدعی جدید فوتبال ایران ما هستیم.

 

گفتنی است حسین مهربان با زدن 4 گل حساس برابر سپیدرود رشت، ماشین‌سازی «رفت و برگشت» و نساجی مازندران از تاثیرگذارترین چهره‌های شهر خودرو در فصل گذشته بود.

دیدگاه‌ها