کد خبر : 1614741 | 09 خرداد 1398 ساعت 12:30 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

غیبت دروازه بان جنجالی در فینال چمپیونزلیگ

خوش شانسی بزرگ لیورپولی ها؛ کاریوس به مادرید نمی رود

لوریس کاریوس، دروازه بان آلمانی، که عامل اصلی شکست لیورپول در فینال فصل گذشته چمپیونزلیگ بود، در فینال مادرید این تیم را همراهی نخواهد کرد.

خوش شانسی بزرگ لیورپولی ها؛ کاریوس به مادرید نمی رود

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول فصل گذشته در فینال کیف مقابل رئال قرار گرفت و کاریوس با دو اشتباه بزرگ که به دریافت دو گل منجر شد، عامل اصلی شکست قرمز ها بود.

او ابتدا با کوبیدن توپ به پای کریم بنزما، گل اول رئال مادرید را رقم زد. سپس روی گل سوم رئال، نتوانست شوت نه چندان محکم گرت بیل را مهار کند و توپ از بین دستان او لغزید و وارد دروازه شد. همین اشتباهات کافی بود تا لیورپولی ها در تابستان قبل تصمیم به خرید آلیسون بگیرند و کاریوس را به بشیکتاش قرض بدهند.

کاریوس هنوز یک فصل و نیم دیگر با بشیکتاش قرارداد دارد اما لیورپولی ها به همه بازیکنان شان که به طور قرضی در باشگاه های دیگر بازی می کنند اعلام کردند که می توانند برای فینال چمپیونزلیگ، به مادرید سفر کنند و شرایط حضور آنها فراهم خواهد شد؛ هرچند نمی توانند همراه تیم باشند.

 

1409530

 

1409529

 

اما کاریوس ترجیح داده به تعطیلات برود و لیورپول را در این دیدار همراهی نکند زیرا احساس می کند که حضورش ممکن است باعث ایجاد حاشیه و به هم خوردن تمرکز تیم شود.

باشگاه لیورپول سال گذشته و بعد از فینال کیف هم از کاریوس حمایت کرده بود و او را برای معایناتی به بوستون فرستاد و در آنجا اعلام شده بود ممکن است دلیل اشتباهات او، برخوردی بوده که سرخیو راموس با سر او داشت.

آلیسون که این فصل جانشین کاریوس شد، تا اینجا بی اشتباه نبوده اما با درخشش در بازی های بزرگ، از عوامل نایب قهرمانی قرمزها و رسیدن آنها به فینال چمپیونزلیگ بود. این دروازه بان برزیلی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان مقابل بارسا دروازه اش را بسته نگه داشت و کمک کرد تا این تیم فرصت جبران شکست سال قبل را از دست ندهد.

دیدگاه‌ها