کد خبر : 1616742 | 20 خرداد 1398 ساعت 11:21 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

خیز دوباره برای صید ستاره آرژانتینی آتالانتا

پیشنهاد 15 میلیون یورویی الهلال برای خرید گومیز

بعد از این که تلاش ها برای خرید مهاجم آرژانتینی باشگاه آتالانتا در زمستان گذشته به نتیجه نرسید حالا سران الهلال خیز دوباره ای برای صید بازیکن مورد علاقه خود از ایتالیا برداشتند.

پیشنهاد 15 میلیون یورویی الهلال برای خرید گومیز

به گزارش "ورزش سه"،زمستان گذشته سران الهلال  تلاش زیادی کردند تا بابو گومیز ستاره 30 ساله آرژانتینی باشگاه آتالانتا را شکار کنند اما درخواست 20 میلیون یورویی باشگاه ایتالیایی مانع تحقق این آرزوی الهلالی ها شد تا سعودی ها بالاجبار به سراغ سباستین جووینکو بروند.


حالا با گذشت چندماه یک بار دیگر رسانه های سعودی از تلاش سران الهلال برای به تور انداختن این شکار بزرگ پرده برداشته و این بار مدعی شدند باشگاه متمول ریاض حاضر به پرداخت 15 میلیون یورو به آتالانتا همین طور حقوق سنگین به خود این بازیکن برای امضای قراردادی دو تا سه ساله شده است که می تواند تمام رکوردهای نقل و انتقالاتی عربستان و خاورمیانه را بشکند.


به نوشته اسپورت 24 عربستان، در تماسی که نماینده های الهلال با باشگاه ایتالیایی داشتند پیشنهاد رسمی برای خرید بابو گومیز 30 ساله که نقشی کلیدی در رسیدن آتالانتا به عنوان سوی سری A و سهمیه لیگ قهرمانان اروپا برای این تیم ایتالیایی داشت، ارائه شد تا گامی بلند برای خرید این ستاره کارکشته و مطرح برداشته شود.

دیدگاه‌ها