کد خبر : 1621986 | 15 تیر 1398 ساعت 16:52 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

آخرین تلاش‌های بارسلونا برای مذاکره با اتلتیکو

پس از بیانیه شب گذشته اتلتیکو، به نظر، مذاکرات با بارسا برای انتقال گریزمان منتفی خواهد بود ولی بارسا امیدهای خود را از دست نداده است.

آخرین تلاش‌های بارسلونا برای مذاکره با اتلتیکو

به گزارش "ورزش سه"، اینکه آنتوان گریزمان در نهایت راهی بارسا خواهد شد، امری بدیهی است ولی بارسلونا ترجیح می داد این انتقال از راه مسالمت آمیز و پس از مذاکرات با اتلتیکو نهایی شود. بارسا می تواند به راحتی با پرداخت 120 میلیون یورو بند فسخ ستاره فرانسوی، او را به خدمت بگیرد ولی زیر بار مالیات هنگفتی خواهد رفت و به همین دلیل ترجیح می دهد از راه مذاکره با اتلتیکو بتواند گریزمان را جذب کند.

 

 

1416480

 

 

مذاکراتی که ظهر روز گذشته شروع شد ولی اتلتیکو شب گذشته با انتشار بیانیه ای بارسا را محکوم کرد که بدون هماهنگی از زمستان سال گذشته با گریزمان به توافق رسیده و این نوعی بی احترامی محسوب می شود. اتلتیکو گریزمان را موظف کرد که فردا در تمرینات پیش فصل حضور یابد.

بارسا اما امیدهای خود را از دست نداده و طبق ادعای مارکا، بارتومئو(رئیس بارسا) قصد دارد از ساعاتی دیگر تلاشی مجدد برای مذاکره را آغاز کند. در نهایت اگر او موفق به متقاعد کردن سران اتلتیکو برای مذاکره نشود، چاره ای جز پرداخت رقم فسخ نخواهد داشت. هدف بارسا برگزاری مراسم معارفه گریزمان در هفته آینده است.

دیدگاه‌ها