کد خبر : 1579909 | 09 دی 1397 ساعت 15:27 | 52.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایحنت بازیکن برزیلی:

رودریگو پیشنهاد بارسا را به خاطر رئال رد کرد

چند ماه پیش بود که باشگاه رئال مادرید اعلام کرد رودریگو، مهاجم 17ساله سانتوس را با رقم 42 میلیون یورو به خدمت گرفته است.

رودریگو پیشنهاد بارسا را به خاطر رئال رد کرد

به گزارش "ورزش سه"، رودریگو برای یک فصل به سانتوس قرض داده شد و قرار است از تابستان آینده به رئال اضافه شود.

او را برخی با نیمار قیاس می کنند و اعتقاد دارند که رئال مادرید مهاجمی آینده دار که فوتبال دنیا را تحت تاثیر قرار خواهد داد جذب کرده است.

 

 

1367945

 

 

نیک آرکوری، ایحنت رودریگو به آاس گفت:« رئال با سانتوس پیش از هر باشگاهی برای رودریگو به توافق رسید. پیوستن به رئال همواره رویای کودکی او بود و با وجود دریافت پیشنهاد از بارسلونا، به آن توجهی نکرد و برای او فقط انتقال به رئال اهمیت داشت.»

 

آرکوری ادامه داد:« مشکل بزرگ، تفاوت فوتبال در برزیل با اروپاست و این می تواند برای بازیکنان جوان یک مانع باشد ولی رودریگو می داند که چگونه خود را با شرایط جدید وفق دهد.

او بازیکنی جوان است که هنوز جای پیشرفت بسیاری دارد. از زمانی که اولین بازی خود برای سانتوس را انجام داد، دست از پیشرفت بر نداشته و به خصوص از لحاظ شخصیتی رشد بسیاری کرده است. کسانی که او را می شناسند می دانند که او در رئال، 100 درصد توانش را خواهد گذاشت.»

 

قیاس با نیمار:« این مقایسه درست نیست. هر بازیکنی سبک و توانایی های منحصر به فرد خود را دارد. رودریگو نیمار نیست ولی برای رئال، مهاجم بزرگی خواهد شد.»

 

دیدگاه‌ها