کد خبر : 1587613 | 09 بهمن 1397 ساعت 10:36 | 146.1K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای باورنکردنی روابط عمومی وزارت

زیدان، کلینزمن و مورینیو در صف مذاکره با ایران!

ساعاتی بعد از اعلام کناره‌گیری کارلوس کی‌روش از هدایت ایران، مازیار ناظمی با توییت باورنکردنی خود شوک بزرگی را وارد کرد.

زیدان، کلینزمن و مورینیو در صف مذاکره با ایران!

به گزارش “ورزش سه”، در شرایطی که بزرگترین اتهام کارلوس کی‌روش بعد از هشت سال حضور روی نیمکت ایران متوجه وزارت ورزش و عدم تمایل مسعود سلطانی‌فر به ادامه همکاری با او بود، مدیر روابط عمومی این وزارت ساعاتی بعد از شکست مقابل ژاپن و حذف از جام ملت‌ها پیام عجیبی را منتشر کرد.


مازیار ناظمی با انتشار دو پیام پیاپی در خصوص آینده نیمکت تیم ملی بعد از کارلوس کی‌روش از اسامی نام برد که حضورشان در‌ فوتبال ایران و شاید حتی آسیا در این مقطع می‌تواند باورنکردنی باشد.
او با اعلام اینکه فوتبال ایران در دوران پساکی‌روش دچار مشکل نخواهد شد و کار برای انتخاب جانشین او صورت خواهد گرفت از هشتگ اسامی مانند سورون کلینزمن، زین الدین زیدان و البته ژوزه مورینیو سود برد و مدعی شد مربیان بزرگ دنیا در صف مذاکره با فوتبال ایران قرار دارند!


اینکه مورینیو بعد از کناره‌گیری از منچستر و سابقه قابل توجهش و در شرایطی که با پیشنهادات جالب توجه و مطمئنا از حیث مالی بالایی مواجه است و در این میان در صف مذاکره با ایران قرار داشته باشد، چیزی نیست که در مخیله هیچ فوتبالدوست ایرانی بگنجد و این مساله در خصوص زیدان که طی سال‌های کوتاه دوران مربیگری خود افتخارات و دستاوردهای بزرگی کسب کرده و طی چند ماه اخیر نیز نیمکت تیم‌های بزرگی به او پیشکش شده نیز صدق می‌کند.


با این حال به نظر می‌رسد این خبرسازی‌ها در شرایط فعلی بیشتر به واسطه جو و ناامیدی شکل گرفته بعد از حذف تلخ و شکست سنگین مقابل ژاپن باشد و هیچ تفکری حرفه‌ای و فنی پشت این ادعا و اسامی وجود ندارد.

 

دیدگاه‌ها