کد خبر : 1574449 | 17 آذر 1397 ساعت 10:13 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی آرسنال - هادرسفیلدتاون

آرسنال امروز در خانه میزبان هادرسفیلد تاون خواهد بود.

پیش بازی آرسنال - هادرسفیلدتاون

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان اونای امری که روند خوبی را در پیش داشتند، هفته گذشته مقابل منچستریونایتد متوقف شدند و در حال حاضر با 31 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند. آرسنال در دیدار قبل تر خود موفق شده بود 4-2 تاتنهام را شکست دهد و روحیه خود را بهبود ببخشد ولی توقف هفته پیش از صعود بسیار خوب آنها در جدول جلوگیری کرد. اما انتشار عکس‌هایی از حضور بازیکنان آرسنال در یک مهمانی و استفاده از گاز خنده که ماده ای توهم زاست، از روز گذشته حواشی بسیاری ایجاد کرده است. هر چند باشگاه آرسنال هنوز واکنش جدی نسبت به این موضوع نشان نداده ولی انتظار می‌رود برخورد تندی با بازیکنان خاطی انجام دهد و این تیم تحت تاثیر انتشار عکس های جنجالی قرار بگیرد.

 

 

1359778

 

 

در آن سو، هادرسفیلد با 10 امتیاز در رده هفدهم جدول قرار گرفته است. آنها تنها 2 پیروزی تا به اینجا لیگ کسب کرده اند که این دو پیروزی در 5 بازی اخیرشان رقم خورده است. در این 6 تقابل اخیر، 3 شکست برای هادرسفیلد، 1 تساوی و 2 پیروزی حاصل شده است.

 

آرسنال در هر 4 دیداری که به مصاف هادرسفیلد رفته، موفق به کسب پیروزی مقابل این تیم شده است. راب هولدینگ، ماوروپانوس، دنی ولبک، ناچو مونرئال و مسوت اوزیل، غایبان آرسنال برای این بازی هستند و حضور آرون رمزی هنوز مشخص نیست. در آن سو، عبدالحمید سبیری نمی‌تواند تیمش را همراهی کند و استیو مونی و فیلیپ بیلینگ به علت محرومیت در این بازی  غایب هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1361541

دیدگاه‌ها