کد خبر : 1595509 | 10 اسفند 1397 ساعت 22:27 | 23.5K بازدید | 0 دیدگاه

مارکوس سیلوا:

انگار لیورپول در فینال جام جهانی گل زده بود!

مارکوس سیلوا، سرمربی اورتون، با طعنه در مورد رفتار یورگن کلوپ در دربی رفت مرسی ساید صحبت کرد.

انگار لیورپول در فینال جام جهانی گل زده بود!

به گزارش "ورزش سه"، گل دقیقه 95 دربی رفت با اشتباه مسلم جوردن پیکفورد باعث شد یورگن کلوپ برای ابراز شادی تا وسط زمین هم بیاید و حالا مارکوس سیلوا معتقد است شادی لیورپولی ها به شکلی بود که انگار در فینال جام جهانی موفق به گلزنی شده اند.

 

1386615

 

مارکوس سیلوا گفت: "این یک بازی ویژه برای شهر لیورپول و هواداران است. بازی رفت؟ ما آن مسابقه را به خوبی مدیریت کردیم و من احساس می کردم این یک بازی خاص برای هر دو تیم است اما لیورپول ها به شکلی بعدی از به ثمر رسیدن گل خود که به خوش شانسی همراه بود خوشحالی کردند، که انگار فینال جام جهانی است.

 

اگر بتوانیم نمایشی همانند بازی خود در ماه دسامبر در برابر لیورپول ارائه دهیم خوشحال کننده خواهد بود و در این شرایط ما به کسب پیروزی بسیار نزدیک خواهیم شد.

 

این دیدار متفاوت از کل فصل است اما ما باید خودمان باشیم. دربی بازی بسیار سختی است و به طور معمول بازی فوق العاده ای از سوی هر دو تیم نخواهد بود اما ما باید برابر لیورپول مبارزه طلب باشیم. اورتون باید با تمام توان وارد زمین شده و بهترین عملکرد خود را ارائه دهد که در این صورت ما می توانیم نمایش خوبی برابر لیورپول ارائه دهیم."

دیدگاه‌ها