کد خبر : 1595851 | 12 اسفند 1397 ساعت 11:30 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

2 میزبانی حیاتی از تیم های قطری؛

سعودی ها در فکر انتقام جام ملتها در لیگ قهرمانان!

در نخستین هفته مسابقات لیگ قهرمانان آسیا، تیم های عربستانی و قطری 2 تقابل خواهند داشت.

سعودی ها در فکر انتقام جام ملتها در لیگ قهرمانان!

به گزارش ورزش سه، از روز دوشنبه دور گروهی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به طور رسمی آغاز می شود و رقابت های جذابی در دو منطقه غرب و شرق شکل خواهد گرفت.


یکی از نکات جالب توجه در منطقه غرب، رویارویی تیم های قطری با عربستانی است. در اولین هفته از بازی ها، تیم الریان قطر در شهر جده به مصاف الاتحاد عربستان می رود و السد قطر هم در همین شهر میهمان الاهلی خواهد بود.

 

کشورهای عربستان و قطر رابطه سیاسی جالبی با هم ندارند و حتی سال قبل قرار بود بازی های نمایندگان این دو کشور در زمین بی طرف برگزار شود که سرانجام این موضوع لغو شد. بعد از این اتفاق، مصاف های تیم های عربستانی و قطری حواشی مختلفی در بر داشت.

 

اما آخرین جدال تیم های این دو کشور، به جام ملتهای آسیا برمی گردد؛ جایی که در دور گروهی دو تیم ملی عربستان و قطر به دیدار هم رفتند و در آنجا تیم قطر موفق شد با ارائه یک بازی برتر، حریف خود را 2 بر صفر شکست دهد و سرگروه شود. این نتیجه باعث شد عربستان در گروه دوم شود و در مرحله حذفی مقابل ژاپن قرار بگیرد و خیلی زود با تورنمنت وداع کند. حالا یکی از فرصت های مناسب برای گرفتن انتقام آن شکست، اولین هفته از مسابقات باشگاهی آسیا است که در آن تیم های الاتحاد و الاهلی به مصاف الریان و السد قطر می روند.

دیدگاه‌ها