کد خبر : 1619244 | 01 تیر 1398 ساعت 13:50 | 2.2K بازدید | 0 دیدگاه

تماس تلفنی پوگبا با ساری: کمک کن به یووه بیایم

روزنامه ایتالیایی توتواسپورت مدعی شد پل پوگبا، ستاره منچستریونایتد با ماتوریتزیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس تماس تلفنی گرفته و از ساری خواسته او را در یووه به خدمت بگیرد.

تماس تلفنی پوگبا با ساری: کمک کن به یووه بیایم

به گزارش "ورزش سه"،  بر اساس ادعای روزنامه ایتالیایی توتواسپورت، پل پوگبا، ستاره فرانسوی منچستریونایتد که قصد ادامه حضور در این باشگاه انگلیسی را ندارد و این هفته اعلام کرد به دنبال چالش جدیدی می‌گردد با ماتوریتزیو ساری، سرمربی جدید یوونتوس، تماس تلفنی گرفته و از ساری خواسته او را در یووه به خدمت بگیرد.

 

1414424

 

مدتی است که شایعات درباره جدایی پوگبا از یونایتد و گمانه‌زنی درباره تیم آینده او به اوج رسیده ولی خود پوگبا این هفته با اعلام اینکه به دنبال تجربه چالشی جدید می‌گردد نشان داد که این شایعات غیرواقعی نبوده است.

 

حالا روزنامه ایتالیایی توتواسپورت می‌گوید پوگبا که در سال 2016 یوونتوس را ترک کرد و با قراردادی 89میلیون پوندی که آن زمان رکوردی جهانی بود به منچستریونایتد پیوست، با ساری، سرمربی جدید یووه تماس گرفته و از او درخواست کرده که برای انتقالش به تیم ایتالیایی اقدام کند.

 

1414423

 

توتواسپورت می‌گوید پوگبا بی‌صبرانه در انتظار بازگشت به تورین است و برای همین با ساری تماس گرفته و از او خواسته برای رسیدن به این خواسته‌اش به او کمک کند.

 

این در حالی است که یونایتد اصرار دارد پوگبا فروشی نیست و اگر قرار باشد به او اجازه ترک باشگاه را بدهد در ازای آن خواهان مبلغی 150 میلیون پوندی خواهد بود. منچستریونایتد انتظار دارد پوگبا برای شرکت در تور پیش‌فصل یونایتد به زودی به منچستر رفته و به این تیم ملحق شود.

 

دیدگاه‌ها