کد خبر : 1600760 | 06 فروردين 1398 ساعت 11:51 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: ارزش ایکاردی برای اینتر کاهش پیدا کرده

آندره آ پیرلو، ستاره سابق میلان و یوونتوس، معتقد است که اینتر با لائوتارو مارتینس بهتر از زمان حضور مائورو ایکاردی بازی می کند.

پیرلو: ارزش ایکاردی برای اینتر کاهش پیدا کرده

به گزارش "ورزش سه"، ایکاردی به دلیل مشکلاتی که بر سر تمدید قراردادش با اینتر به وجود آمد، بازوبند کاپیتانی نرآتزوری را از دست داد و در دو ماه اخیر برای این تیم به میدان نرفت.

اما در غیاب او، مارتینس خود را به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی اینتر معرفی کرد و تعداد گل هایش در رقابت های این فصل سری آ را به 6 رساند.

پیرلو که پیش از پیوستن به میلان و یووه، مدتی برای اینتر بازی کرد، معتقد است که غیبت ایکاردی، کمکی به جایگاهش در این تیم نمی کند.

 

1391372

 

او به گاتزتا دلو اسپورت گفت:" بازی های اینتر ادامه دارد و آنهایی که بازی نمی کنند، ارزش شان را از دست می دهند. ایکاردی چطور بازخواهد گشت وقتی برای این مدت طولانی غایب بوده است؟ لائوتارو کاملتر است و باعث بهتر بازی کردن تیم می شود؛ در حالی که ایکاردی بیشتر یک گلزن است.البته آنها می توانند در کنار هم بازی کنند."

جنجال های اصلی بر سر تمدید قرارداد ایکاردی توسط همسر او، واندا نارا، به وجود آمده است و پیرلو معتقد است که او تاثیر منفی روی جایگاه همسرش داشته است.

" مدیر برنامه ها به دفتر باشگاه می رود، صحبت می کنند و مشکلات را آنجا حل می کنند. اگر موضوعات کمتر رسانه ای شود و کمتر در شبکه های اجتماعی مطرح شود، مشکلات کمتری به وجود می آید."

دیدگاه‌ها