کد خبر : 1612263 | 28 اردیبهشت 1398 ساعت 10:22 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از مصدومیت، کی‌روش فراموشم کرد

پورقاز: فغانی اشتباه نمی‌کرد قهرمان می‌شدیم

عزت پورقاز مدافع میانی تیم سپاهان این فصل 6 گل برای تیمش در لیگ برتر و جام حذفی به ثمر رسانده است که هیچ کدام ازاین گل ها از روی نقطه پنالتی نبوده است!

پورقاز: فغانی اشتباه نمی‌کرد قهرمان می‌شدیم

به گزارش "ورزش سه"، عزت که بعد ازمصدومیت شدید در بازی با پرسپولیس در دو فصل گذشته از اردوی تیم ملی خط خورده بود با ارایه بازی های خوب در فصل جاری امیدواری زیادی به حضور دوباره در اردوی تیم ملی دارد به خصوص که سرمربی تیم ملی هم تغییر کرده است. این بهانه ای شد تا دقایقی پای صحبت های مدافع خوب و البته با اخلاق تیم سپاهان بنشینیم:

 

*فصل برای سپاهان با نایب قهرمانی تمام شد...

 

ما همه تلاش خود را کردیم که قهرمان شویم اما نشد و فکر می کنم هیچ کس ذره ای کوتاهی نکرده است و همین موجب می شود از عملکرد خود راضی باشیم. کما اینکه اگر قهرمان می شدیم بهتر بود. البته ما می توانستیم قهرمان شویم. در بازی با پرسپولیس علیرضا فغانی با سوت اشتباه خود سه امتیاز حساس از ما گرفت. در بازی با پدیده هم به هیچ وجه توپ ربایی من از حسین مهربان پنالتی نبود به این خاطر که توپ را زدم و حتی در ادامه برخوردی با بازیکن پدیده نداشتم.  این چهار امتیاز اگر از ما گرفته نمی شد سپاهان الان قهرمان لیگ برتر بود. با این حال من برای علیرضا فغانی به عنوان یکی از داوران خوب فوتبال کشور احترام قائل هستم و برای او در ادامه مسیر هم آرزوی موفقیت می کنم. فوتبال ادامه دارد و این موقعیت برای ما وجود دارد که در جام حذفی قهرمان شویم.

 

*6 گل این فصل برای سپاهان زدی که همه گل ها در جریان بازی بود. در برخی از دقایق بازی برای گل زنی پیش روی می کنی در حالی که مدافع هستی و باید در منطقه یک سوم دفاعی بازی کنی!

 

خب این فضایی است که از سوی سرمربی به من داده می شود و از امیر قلعه نویی تشکر می کنم که این فضا را به من داد. من گل زدن را دوست دارم و وقتی جلو می کشم یکی از بازیکنان جای من را پر می کند تا در صورت بازگشت توپ در دفاع آسیب نبینیم. البته این حرکات همه در تمرین کار شده است و خوشحالم که این فصل توانستم 6 گل برای سپاهان بزنم که دو گل سه امتیازی بود و دو گل دیگر هم می توانست سه امتیازی شود. متاسفانه در بازی با تراکتورسازی در ثانیه های پایانی گل مساوی را دریافت کردیم و در بازی با پرسپولیس هم علیرضا فغانی با اشتباه خود موجب شد تا گل مساوی را دریافت کنیم. این گل حاصل تلاش همه همبازیانم بود و من از آنها تشکر می کنم. من اگر در خط دفاع بازی نمی کردم حتما دوست داشتم در خط حمله بازی کنم.

 

*در یکی از بازی های تیم ملی در پست دروازه بانی هم به میدان رفتی !

 

بله، یادش بخیر. کارلوس کی روش بعد از بازی گفت گلر خیلی خوبی هستی!

 

*صحبت از کارلوس کی روش کردی، با اینکه همیشه به اردوی تیم ملی دعوت می شدی در جام جهانی و جام ملت ها بازی نکردی! آیا از دست او ناراحت نیستی؟

 

خب خیلی ناراحت شدم از اینکه در جام جهانی در کنار تیم ملی نبودم. همین طور در جام ملت ها. چرا که در بهترین شرایط قرار داشتم و حتی می توانستم در جام ملت ها برای تیم ملی بازی کنم. با این حال کارلوس کی روش بود زمانی که من در ملوان بازی می کردم به اردوی تیم ملی دعوتم کرد و می توانست دعوتم نکند. به همین خاطر در روزهایی که در بهترین شرایط به اردوی تیم ملی دعوت نمی شدم به سلیقه کارلوس کی روش احترام می گذاشتم. واقعیت این است که بعد از مصدومیت شدید در بازی با پرسپولیس کارلوس کی روش فراموشم کرد در حالی که هر بازیکنی مصدوم می شد حتی تمرینات آسیب دیدگی اش را در کمپ تیم های ملی پشت سر می گذاشت اما این اتفاق برای من صورت نگرفت. شاید کارلوس کی روش تصور می کرد بعد از آن مصدومیت سخت بازگشت نرمال من به زمین بازی امکان پذیر نخواهد بود اما خدا را شکر دوباره به میدان برگشتم. خب همان طور که می دانید بعد از رفع مصدومیت منصور ابراهیم زاده به من فیکس بازی نمی داد و این موجب شد تا کارلوس کی روش در تصمیمی که گرفته مصر باشد. اما با آمدن امیر قلعه نویی دوباره شرایط فنی ام تغییر کرد و خدا رو شکر با حمایت ایشان و تلاشی که داشته ام یک فصل خوب را پشت سر گذاشته ام و دوباره آمده ام با افتخار در اردوی تیم ملی حاضر شوم.

 

*فکر می کنی دوباره به اردوی تیم ملی دعوت شوی؟

 

چرا که نه. اکنون در بهترین شرایط فنی ام قرار دارم. اگر ملاک بازی های لیگ برتر باشد حتما به اردوی تیم ملی دعوت خواهم شد و اگر به اردوی تیم ملی دعوت شوم اینبار سعی خواهم کرد در بازی های ملی همانند بازی های باشگاهی گلزنی کنم.

 

*و حرف آخر...

 

از تماشاگران تیم سپاهان به خاطر حمایت های خوبی که از تیم داشته اند به نوبه خودم تشکر می کنم و از سرمربی تیم که روزهای خوبی را برای من رقم زد. امیدوارم که بتوانیم با قهرمانی در جام حذفی هم زحمات تماشاگران و هم زحمات امیرقلعه نویی را جبران کنیم.

دیدگاه‌ها