کد خبر : 1614116 | 06 خرداد 1398 ساعت 11:20 | 948 بازدید | 0 دیدگاه

ماتئوس: لروی سانه حتماً به بایرن می‌رود

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و بایرن مونیخ می‌گوید لروی سانه، وینگر منچسترسیتی امسال تابستان به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد.

ماتئوس: لروی سانه حتماً به بایرن می‌رود

به گزارش "ورزش سه"، لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان و باشگاه بایرن مونیخ می‌گوید اطمینان دارد که لروی سانه، وینگر آلمانی منچسترسیتی امسال تابستان انگلیس را ترک کرده و به بایرن مونیخ منتقل خواهد شد.

 

1393300

 

سانه که سه فصل گذشته را در سیتی بازی کرده اخیراً با شایعات زیادی درباره پیوستنش به بایرن روبرو بوده. درحالیکه بعضی منابع نزدیک به منچسترسیتی این شایعات را رد کرده بودند ولی ماتئوس می‌گوید سانه که تا سال 2021 با سیتی قرارداد دارد امسال تابستان به آلیانز آرنا خواهد رفت و با بایرن مونیخ قرارداد امضا خواهد کرد.

 

ماتئوس در این باره گفت:" لروی سانه بازیکنی است که به نظر من فصل آینده هواداران بایرن را شیفته خود خواهد کرد. من مطمئنم او به مونیخ خواهد رفت و به بایرن خواهد پیوست. وقتی اولی هوینس، رئیس باشگاه بایرن به صورت علنی می‌گوید که به دنبال جذب یک بازیکن است در اکثر قریب به اتفاق موارد، آن بازیکن به بایرن خواهد پیوست".

 

اسطوره بایرن مونیخ در ادامه گفت:" انتقال سانه به بایرن انتقال بی‌نظیری خواهد بود. سانه یکی از بهترین وینگرهای دنیا است. خوش‌تکنیک، دارای شم گلزنی، سریع، و با قابلیت بازی در هر دو جناح. این جوان آینده درخشانی دارد".

 

1408059

 

ماتئوس در ادامه صحبتهایش اضافه کرد:" پپ گواردیولا از او خیلی راضی نیست. سانه می‌خواهد دقایق بیشتری برای تیمش بازی کند و بایرن که روبن و ریبری را از دست داده دست‌کم به یک وینگر نیاز مبرم دارد. پس انتقال سانه به بایرن برای هر دو طرف یک موقعیت برد- برد خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها