کد خبر : 1613339 | 01 خرداد 1398 ساعت 21:20 | 1.3K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره کلمبیایی از بایرن مونیخ جدا می شود

خامس رودریگز تصمیم خود را در مورد آینده گرفته و می خواهد بایرن مونیخ را در تابستان امسال ترک کند.

ستاره کلمبیایی از بایرن مونیخ جدا می شود


به گزارش "ورزش سه"، مدیران بایرن هنوز در مورد آینده هافبک کلمبیایی خود و تمایل برای دائمی کردن قرارداد او به جمع بندی نهایی نرسیده اند اما اسکای اسپورتس مدعی شد خود خامس قصد دارد آلمان را در تابستان ترک کند و در این مورد تصمیم نهایی خود را گرفته است.

 

گزینه خرید 42 میلیون یورویی در قرارداد خامس با بایرن مونیخ وجود دارد که بعید است باشگاه آلمانی تمایلی به فعال کردن آن داشته باشد اما علیرغم علاقه خامس به جدایی، هنوز هیچ باشگاهی برای خرید او پیشنهاد نداده است.

 

1391807

 

در هفته های اخیر اخباری در مورد تمایل یوونتوس به جذب این هافبک کلمبیایی و علاقه کریستیانو رونالدو به همبازی شدن دوباره با خامس منتشر شده اما این باشگاه ایتالیایی هنوز رسمی برای جذب خامس پیشنهاد نداده و مشخص نیست آیا خامس در لیست خرید سرمربی بعدی یوونتوس جای دارد یا خیر.

 

گزینه بازگشت به رئال مادرید هم در حال حاضر منتفی است زیرا زین الدین زیدان در اولین دوره حضور خود روی نیمکت این باشگاه نشان داد تمایلی به استفاده از خامس در ترکیب ندارد و در حال حاضر نیز خامس جایی در اندیشه های زیزو ندارد.  پس در این شرایط جدایی خامس از بایرن مونیخ قطعی به نظر می رسد اما هنوز نام باشگاه بعدی او در هاله ای از ابهام قرار دارد.

دیدگاه‌ها