کد خبر : 1617812 | 25 خرداد 1398 ساعت 15:50 | 3.5K بازدید | 0 دیدگاه

او می گفت تو آینده استقلال هستی اما در عمل...

محمدی مهر: از روی سکوها باید خودمان را نشان می‌دادیم؟

هافبک استقلال به شدت از فصلی که در این تیم سپری کرد دلخور است و اعتقاد دارد به حقش در این تیم نرسیده است.

محمدی مهر: از روی سکوها باید خودمان را نشان می‌دادیم؟

فرشاد محمدی مهر در اول فصل حضور ثابتی در ترکیب استقلال داشت اما با وجود نمایش های مناسب رفته رفته از ترکیب آبی ها دور شد و در نیم فصل دوم به او بازی نرسید.


محمدی مهر در گفت و گو با ورزش سه حرف های جالبی در مورد فصلی که پشت سر گذاشت به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:

 

چطور شد در نیم فصل دوم اصلا به تو بازی نرسید؟


بازی صنعت نفت را خیلی خوب بازی کردم و یکی از بهترین بازیکنان زمین بودم. بعد از این بازی شفر گفت بازی بعدی را به خاطر تیم ملی بیرون هستی ولی بازی های بعد بازی می کنی، بازی با پدیده گفت این بازی هم بازی نکن ولی تو بازیکن آینده هستی و فقط یک امسال را طاقت بیاور، بعد از آن نفر اول پست دفاع راست استقلال می شوی.


چرا در نیم فصل اول تصمیم به جدایی نگرفتی؟


بعد از این که تیم از اردوی نیم فصل که در ترکیه بود برگشت،  من و میثم تیموری او را نگه داشتیم تا صحبت کنیم، یک دقیقه ایستاد بعد که جوابی در مورد نیمکت نشینی مان نداشت، رفت. نیم فصل که تمام شد مدیر برنامه ام را فرستادم که جدا شوم چون می دانستم همین شرایط در نیم فصل دوم هم وجود دارد. شفر گفت اتفاق هایی که در نیم فصل افتاد هرگز اتفاق نمی افتد و شرایطش فرق می کند و من فرشاد را قبول دارم. نیم فصل دوم با بازی برابر پیکان شروع شد اما او من را در لیست 18 نفره نگذاشت. من پیش بینی کرده بودم این شرایط پیش می آید و به همین دلیل هم می خواستم جدا شوم، حتی گفتم من را به صورت قرضی به تیم دیگری بدهید.


از نمایش خودت در استقلال راضی هستی؟


من در ابتدای فصل بازی می کردم و حتی شفر در دو کنفرانس اول فصل گفت بهترین خریدهای من باقری و فرشاد هستند. اول فصل کل تیم خوب نبود ولی من را اولین نفر از ترکیب بیرون می آورد و این برای من ناراحت کننده بود.

 

1389705

 

در کل برخورد شفر با تو چطور بود؟

 

 او در نیم فصل دوم خیلی بد برخورد می کرد و حتی به زور جواب سلام ما را می داد. من را می فرستاد پشت دروازه خیلی وقت ها، بعد می گفت او باید در تمرین خوب باشد. کسی که پشت دروازه است چطور باید خود را نشان بدهد؟ یک بازیکن اول فصل در ترکیب اصلی بوده، بعد نیمکت نشین شده، بعد از آن حتی نامش در لیست 18 نفره هم قرار نمی گیرد، حتی در تمرین گروهی هم حضور ندارد، آیا برای این بازیکن روحیه می ماند؟ من در 12 بازی حتی نامم در لیست 18 نفره هم قرار نداشت.

 

خیلی ها می گویند تو و روح الله باقری چون اعتراض نمی کردید خیلی راحت از لیست 18 نفره خط می خوردید.


من کلا همینطوری هستم. حرفی ندارم بزنم ولی دلیل نیمکت نشینی برایم واضح نبود، نمی دانم چه اتفاقی می افتاد. یک بار شب دربی رفت شفر من را به رستوران برد و با من صحبت کرد، آن زمان من 4 ماه نیمکت نشین بودم. یک ساعت صحبت کرد و گفت من در مورد تو اشتباه کردم و باید بازی می کردی، گفت تو نگران نباش و گفت بازیکن آینده تیم هستی، دلت را با تیم یکی کن و حقت را می گیری. دربی تمام شد و چون نتیجه مناسب بود ما را تحویل نمی گرفت. شفر زمان هایی که تیمش خوب نتیجه می گرفت اصلا رابطه خوبی با بازیکنان نیمکت نشین نداشت.

 

آخر فهمیدی چرا به یکباره نیمکت نشین شدی؟

 

هیچ وقت نفهمیدم. بازیکنان می گفتند شاید چیزی در مورد شفر گفته ای در حالی که من حرفی نمی زدم، می رفتم سر تمرین و بعد از تمرین به خانه ام می رفتم. روزهای قبل از بازی بعضی از مواقع می گفتند هتل نیایید و حتی اجازه نمی دادند در تمرین عرق گیری روز قبل از بازی شرکت کنیم. من که بازیکن 15 سال نبودم و این مسائل ناراحتم می کرد.  بعضی وقت ها لباس هتلی با خودمان نمی آوردیم چون می دانستیم در لیست نیستیم، این را از برخوردهایی که با ما می شد مطمئن بودیم.

 

1321484


آیا کسی در ترکیب استقلال دخالت می کرد؟

 

من نظری در این باره ندارم و حرف نزنم بهتر است.

 

در استقلال می مانی؟

 

من قرارداد دارم و به قراردادم پایبند هستم.

دیدگاه‌ها