کد خبر : 1618679 | 29 خرداد 1398 ساعت 15:16 | 1.7K بازدید | 0 دیدگاه

آلمانی ها ستاره پدیده را دعوت کردند(عکس)

محمدمهدی مهدی خانی که این روزها با تیم امید ایران در اردو قرار دارد از طرف یک باشگاه آلمانی برای حضور در تمرینات این باشگاه دعوت شده.

آلمانی ها ستاره پدیده را دعوت کردند(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مهدی خانی که پیش از این موفق شده بود به همراه تیم ملی جوانان ایران در جام جهانی حضور داشته باشد و با پیراهن این تیم و همینطور تیم پدیده شهرخودرو بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد این روزها دعوتنامه ای از آلمان را برای خود میبیند.

 

در حالی که تیم های اروپایی پس از پایان یافتن لیگ، این روزها تمرینات خود برای فصل آینده را آغاز کردند و در این میان به دنبال بهتر کردن شرایط تیم خود هستند تعدادی از بازیکنان مورد نیاز خود را نیز دعوت می کنند تا از نزدیک شرایط آنها را مورد بررسی قرار دهند و در صورتی که همه چیز خوب پیش برود اقدام به عقد قرارداد با وی خواهند کرد.

 

این اتفاق در یکی دو روز اخیر برای یکی از پدیده های فوتبال ایران نیز افتاده و محمدمهدی مهدی خانی که پیش از این موفق شده بود بازی های خوبی از خود به نمایش بگذارد از سوی تیم "کی اف سی هولستن" دعوت شده تا در تمرینات این تیم حضور پیدا کند تا اگر همان فرم همیشگی خود را به نمایش بگذارد پس از تایید نهایی قرارداد خود را با این تیم قطعی کند.

 

مهاجم مشهدی ها البته این روزها به همراه سایر بازیکنان امید در اردوی این تیم حضور دارد هنوز معلوم نیست که از نظر زمانی می تواند به آلمان سفر کند و مسئولان تیم هولستن را مجبور به قرارداد با خود کند یا اینکه در مدت زمان مشخص شده خود را به این باشگاه معرفی خواهد کرد. باشگاهی که برای فصل آینده هم در بوندس لیگای 2 به بازی می پردازد.

دیدگاه‌ها