کد خبر : 1624315 | 25 تیر 1398 ساعت 18:29 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

جدایی پسری که بازگشت را بلد است

پایان کار وارث علی پروین در پرسپولیس

هافبک شماره 7 پرسپولیس در لیست مازاد گابریل کالدرون قرار گرفت تا به همراه مصلح، سومین بازیکن جدا شده از پرسپولیس باشند.

پایان کار وارث علی پروین در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، سرخپوشان پایتخت امروز اولین تمرین خود پس از بازی دوستانه درون تیمی را در شرایطی برگزار کردند که زمزمه جدایی دو ستاره بیش از هر زمان دیگری به گوش می‌رسید. ساعاتی پس از سوت گابریل کالدرون به نشانه تمرین و در لحظاتی که بازیکنان آماده حضور در سطح شهر برای تفریح می‌شدند، خبر رسمی انتشار یافت و «رفیعی و مصلح از فهرست خارج و در اختیار باشگاه قرار داده شدند».

 

جدایی سروش رفیعی بیش از شایان مصلح، فضای هواداری پرسپولیس را تحت تاثیر قرار داد و همچنین باعث تعجب دیگر فوتبال دوستان شد. آن ها از این متعجب هستند که کالدرون باوجود این که از خلا هافبک بازیساز آگاهی دارد، چطور سروش را در فهرست مازاد قرار داده است؟

 

جدایی این بازیکن در شرایطی اتفاق می افتد که 24 ساعت قبل از انتشار این خبر، گفتگویی با سایت رسمی پرسپولیس انجام داده بود و در صحبت هایش هیچ نشانی از قرارگیری در لیست مازاد دیده نمی شد. او درباره میزان آمادگی اش گفت: «فکر می کنم به امید خدا برسم به بهتر از این.» همچنین به سرمربی جدید پرداخته بود: «کادرفنی عالی است، فقط همان حمایت همیشگی هواداران را می خواهیم که امسال هم سال خوبی داشته باشیم.»

 

اما به هر حال حالا سروش از جمع پرسپولیسی ها جدا شده است. رفیعی فصل گذشته با سروصدای زیادی به پرسپولیس پیوست و در حالی قرارداد خود را امضا کرد که مشتریانی چون سپاهان و تراکتور، به شدت دنبال او بودند. اگرچه او در گفتگو با آنتن اعلام کرده بود که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی می کند اما در روزهای منتهی به امضای قرارداد با پرسپولیس، پیشنهادی را دریافت کرد که با امضای آن به گران ترین بازیکن تاریخ تبدیل می شد.

 

او به پرسپولیس پیوست و سپس یک نیم فصل راهی فولاد شد و همان ابتدا در مقابل سرخپوشان پایتخت قرار گرفت. نمایش شماره 7 فولاد برابر تیم اصلی اش ناامیدکننده بود و همین موضوع سبب نگرانی هواداران پرسپولیس نیز شد. در ادامه فولادی ها سروش را کنار گذاشتند و او به تیم برانکو ملحق شد و با روحیه بالا خود را برای حضور در نیم فصل دوم آماده کرد.

 

1339909

 

نیم فصل برای سروش پرنوسان آغاز شد و ادامه یافت. در بازی رفت مقابل السد، خیلی ها رفیعی را مقصر گل دقایق پایانی دانستند اما اوضاع برای او به همین شکل باقی نماند. وارث پیراهن علی پروین، در دربی به انتخاب غیرمنتظره برانکو تبدیل شد و در مقابل نساجی گل تساوی بخش را به ثمر رساند. اما شاید بهترین نمایش سروش در آخرین بازی آسیایی پرسپولیس بود؛ جایی که در شب خداحافظی ژاوی درصد پاس صحیح بیشتری را نسبت به او ثبت کرد و با 92 درصد پاس درست، آسیا را به پایان رساند.

 

در پایان همان روز، وقتی مصاحبه سروش به پایان رسیده بود، یکی از خبرنگاران پرسید که فصل آینده در تیم هستی؟ رفیعی که نمایش بسیار خوبی را ارائه کرده بود، با روی خوش گفت: «یک سال دیگر قرارداد دارم و در خدمت پرسپولیس هستم.»

 

او مشخصا پس از بازگشت به پرسپولیس خیلی دوست داشت که گذشته را جبران کند. گذشته ای که البته به زعم خیلی ها سروش در آن تقصیرکار نبود. او فقط تصمیم گرفت به الخور برود و چالشی جدید را تجربه کند و از فوتبالی که در آن انضباط مالی وجود ندارد، دور شود. رفیعی در نیم فصلی که بیرون نشست هم هیچ حاشیه ای نداشت و در روز فینال آسیا هم به عنوان یک تماشاگر به هم تیمی ها روحیه داد و حتی با ماشین ریش تراش به استادیوم آزادی رفت تا قول شجاع را در صورت قهرمانی عملیاتی کند.

 

اما در نهایت امروز اعلام شد که سروش جایی در تفکرات کالدرون ندارد. این که کالدرون چطور به چنین نتیجه ای رسیده مشخص نیست، این که سروش در تمرینات چطور بود هم بر کسی عیان نیست اما به هر روی اکنون هافبک 29 ساله باید به فکر تیمی جدید باشد. او که با بحران کارت پایان خدمت مواجه بود، نشان داد که بازگشت را خوب بلد است. درست مثل زمانی که در قطر افت کرد اما دوباره به قلب پرسپولیسی ها برگشت تا خود را اثبات کند. حالا نیز تیم های مدعی زیادی به دنبال رفیعی خواهند بود و این شماره 7 است که باید تصمیم بگیرد تا فصل آینده را در کدام تیم سپری کند.

 

پایان کار سروش در پرسپولیس برخلاف خیلی دیگر از فوتبالیست ها دوباره به شکلی بسیار خوب رقم خورد. او بازهم یک ویدیو منتشر کرد و در آن با روی باز با هواداران پرسپولیس به صحبت پرداخت و هرآنچه که می خواست را گفت و با ابراز عشق به لوگوی پرسپولیس، از هواداران خداحافظی کرد. اگرچه هافبک شماره 7 حرفی از بازگشت نزد اما همانطور که گفته شد، این تخصص اوست و از فضای شبکه های اجتماعی می توان دریافت که بسیارند آن هایی که دوست دارند سروش دوباره اوج بگیرد و به پیراهن پرسپولیس برسد.

 

1419917

این آخرین تصویری است که از سروش رفیعی با پیراهن پرسپولیس منتشر شده است.

 

 

1419916

شماره 7 نزدیک ترین دوست شجاع خلیل زاده بود و حالا جدایی سروش برای شجاع نیز اتفاق تلخی محسوب می شود.

 

1419918

کالدرون فعلا اظهار نظری درباره رفیعی نداشته؛ همه منتظر این هستند که ببینند چرا سرمربی آرژانتینی سروش را نخواست.

 

1419919

این آخرین مانور محبوبیت سروش در پرسپولیس؛ پسری که هرجا رفته محبوب هواداران بوده.

دیدگاه‌ها