کد خبر : 1624086 | 24 تیر 1398 ساعت 18:16 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

9 بازیکن اولین بازی ملی را تجربه می کنند

رشید و آقایی باتجربه‌ترین‌های ترکیب ویلموتس

تیم ملی ایران برابر تیم فوتبال امید یک ترکیب کاملا جدید و متفاوت را تجربه می کند که در آن باتجربه ترین بازیکنانش بیش از سه بازی ملی ندارند.

رشید و آقایی باتجربه‌ترین‌های ترکیب ویلموتس

به گزارش"ورزش سه" مارک ویلموتس برای این دوره از اردوی تیم ملی لیستی متفاوت از بازیکنان حاضر در فوتبال ایران را دعوت کرد و حالا در بازی تدارکاتی که امروز برابر تیم امید ایران در نظر گرفته ، یکی از جالب ترین و متفاوت ترین ترکیب های تیم ملی در سال های اخیر را به بازی گرفته است.


با تجربه ترین بازیکنان حاضر در ترکیب اصلی تیم ملی ایران رشید مظاهری و سعید آقایی هستند که هر کدام با وجود حضورهای متعدد در اردوهای آماده سازی تیم ملی و حضور در ماتریس دوم کارلوس کی روش تنها سه بازی ملی در کارنامه شان دارند.


9 بازیکن دیگر تیم ملی اولین بازی ملی شان را تجربه می کنند و برای اولین بار است که لباس تیم ملی ایران را در یک بازی می پوشند.


مارک ویلموتس برای دور جدید تمرینات تیم ملی ترکیب متفاوتی از بازیکنان را دعوت کرد که در بین آن ها بازیکنانی نیز حضور دارند که فصل گذشته در لیگ دسته یک بازی می کردند. با این وجود او که در روزهای اخیر و در دیدارهای اخیرش با مربیان و تیم های مختلف ملی ایران از اهداف جاه طلبانه ای چون تغییرات اساسی در سبک بازی تیم های ملی ایران صحبت کرده است ، می تواند با این اردو شناخت کامل تری از مجموعه بازیکنانی که می تواند برای تیم ملی استفاده کند به دست آورد.

دیدگاه‌ها