کد خبر : 1616839 | 20 خرداد 1398 ساعت 17:32 | 2.1K بازدید | 0 دیدگاه

فن دایک: مشکلی با هو شدن در ورزشگاه ها ندارم

ویرژیل فن دایک مدافع تیم ملی هلند، شب گذشته بارها از سوی هواداران انگلیسی حاضر در ورزشگاه پورتو، هو شد.

فن دایک: مشکلی با هو شدن در ورزشگاه ها ندارم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی هلند شب گذشته در ورزشگاه پورتو، بازی نهایی لیگ ملت های اروپا را با یک گل به پرتغال باخت و نایب قهرمان شد. هلندی ها در بازی نیمه نهایی، انگلیس را از پیش رو برداشته بودند و در آن بازی ویرژیل فن دایک مدافع لیورپول و تیم ملی هلند، بارها از سوی انگلیسی ها هو شد. در بازی فینال نیز هواداران انگلیسی حاضر در ورزشگاه، هر بار که فن دایک صاحب توپ می شد، او را هو می کردند.

 

 

1411261

 

 

ستاره هلندی در پایان بازی و در واکنش به این اتفاق گفت:« هیچ مشکلی از این بابت ندارم. چه علیه من و چه علیه تیم سوت بزنند، تمرکز من روی بازی است و هدف نیز چیزی جز پیروزی نیست. ما می دانیم که از حمایت هواداران خودمان برخوداریم و هر اتفاقی از سوی هواداران تیم های رقیب، نمی تواند تاثیری منفی روی اهداف مان بگذارد. به شخصه روی من سوت های اعتراضی و هو شدن ها اثری ندارند.»

 

فن دایک در مورد شکست در فینال لیگ ملت های اروپا گفت:« قطعا هدف ما کسب عنوان قهرمانی بود ولی باید سرمان را بالا بیگریم. باید به پرتغال بابت این قهرمانی تبریک بگوییم. ما در این بازی کمی‌ بدشانس بودیم اما باید به خودمان افتخار کنیم و سرمان را بالا بگیریم.

ما باید این باخت را فراموش کرده و با درس گرفتن از آن، چشم به آینده داشته باشیم. هلند تیمی متشکل از جوانان و باتجربه هاست و از حالا باید به فکر صعود به مرحله نهایی یورو 2020 باشیم.

این شکست نباید باعث تخریب پیشرفت تیمی ما شود. ما به عنوان یک تیم در حال برداشتن گام‌های اصلی هستیم و باید این روند را ادامه دهیم.»

 

دیدگاه‌ها