کد خبر : 1530873 | 26 خرداد 1397 ساعت 10:53 | 20.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی پرو - دانمارک

دو تیم پرو و دانمارک، امشب در ورزشگاه موردوویا به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی پرو - دانمارک

به گزارش "ورزش سه"، تقابل دو تیمی که در فاز دفاعی قدرتمند هستند، می‌تواند از جذابیت های ویژه ای برخودار باشد. در حالیکه فرانسه شانس اصلی صعود از این گروه است، پرو و دانمارک تلاش می‌کنند تا برای رده دوم بجنگند و در کنار خروس ها به دور حذفی رقابت ها صعود کنند. تلاش هر دو تیم بر این است که استرالیا را شکست دهند و از همین رو، تقابل امروز در تعیین تیم صعود کننده به دور بعد می‌تواند نقش پررنگی ایفا کند.

 

اخبار تیم‌ها

ریکاردو گارسا، سرمربی پرو می‌تواند روی کاپیتان تیمش، پائولو گوئررو که محرومیتش به خاطر دوپینگ، یک هفته پیش از مسابقات به صورت موقت برداشته شد حساب کند و از کیفیت او در زمین بهره ببرد. دانمارک نیز تیم خود را بر محور کریستین اریکسن، ستاره تاتنهام خواهد چید.آندریاس کریستنسن و یانیک وسترگارد، رقبای یکدیگر برای قرار گرفتن در ترکیب دانمارک در کنار سیمون کائر خواهند بود. کسپر دالبرگ، یکی از پدیده های دانمارک است که می‌تواند در این جام توجهات زیادی را به خود جلب کند.

 

1253799

 

 

پیش نمایش

 پرو در 9 بازی اخیرش تنها 2 گل دریافت کرده و دانمارک نیز در 10 بازی اخیرش تنها 3 گل دریافت کرده است. بدین ترتیب، کریستین اریکسن و گوئررو باید در بهترین فرم خود باشند تا بتوانند قفل این دفاع‌های قدرتمند را شکسته و تیمشان را به پیروزی برسانند. همچنین دانمارک در 9 بازی اخیر و پرو در 8 بازی اخیرش شکست ناپذیر بوده و باید دید آیا یک کدام از این دو تیم می‌تواند رکورد دیگری را بشکند یا این رکورد شکنی به دیگر دیدارهای جام منتقل خواهد شد.

 

پیش بینی

با توجه به شرایط گروه، پرو و دانمارک شانس خوبی برای صعود به دور بعد در کنار فرانسه خواهند داشت.  با اضافه شدن گوئررو به ترکیب پرو، شانس آنها برای صعود افزایش یافته است. در آن سو نیز صعود دانمارک به درخشش اریکسن بستگی دارد. با این حال این دیدار در تعیین اینکه کدام تیم می‌تواند راهی دور دوم شود و در مقطع حذفی شرکت کند، نقشی کلیدی خواهد داشت.

 

ترکیب احتمالی:

 

1310368

دیدگاه‌ها