کد خبر : 1622992 | 19 تیر 1398 ساعت 17:28 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاق عجیب در امارات

شفر پاتوسی را های‌جک می کند

یک وب سایت خبری اماراتی اعلام کرد آیاندا پاتوسی هافبک 26 ساله اهل آفریقای جنوبی در آستانه پیوستن به بنی یاس قرار گرفته است.

شفر پاتوسی را های‌جک می کند

به گزارش "ورزش سه"، در این خبر درج شده است که حضور پاتوسی در بنی یاس به توصیه وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق استقلال خواهد بود.

 

 

1418489

 

در شرایطی که علی خطیر برای عقد قرارداد با پاتوسی به امارات سفر کرده است و در حالی که نشست مطبوعاتی وینفرد شفر در باشگاه بن یاس در حال برگزاری است، این خبر در رسانه های اماراتی داغ شده است. خبری که می تواند یک شوک بزرگ برای استقلالی هایی باشد که در انتظار حضور آیاندا پاتوسی در ایران برای تکمیل کادر بازیکن خود هستند.

 

پاتوسی یکی از بهترین بازیکنان فصل گذشته استقلال محسوب می شود و استقلالی ها امیدوار هستند به همکاری خود با این تیم ادامه بدهد، با این حال اگر خبر این سایت اماراتی درست باشد، مذاکرات بین استقلال و پاتوسی خوب پیش نرفته است و در این صورت استقلال باید دنبال مهره جایگزین این بازی گردان محبوب آفریقایی باشد.


پاتوسی در نیم فصل دوم گذشته به استقلال پیوست، به دلیل تاثیرگذاری در نتایج استقلال و تبحر ویژه در ارسال ضربات ایستگاهی به شدت مورد استقبال هواداران استقلال قرار گرفت، البته با توجه به اینکه این بازیکن از مسیر دیگری به استقلال آمده بود، توقع نمی رفت که شفر در تیم جدیدش برای استخدام او پا پیش بگذارد اما این اتفاق رخ داده است و باید در انتظار خبر قطعی این انتقال از سوی یکی از دو باشگاه بنی یاس یا استقلال بود، دو تیمی که حالا یک هدف مشترک دارند: آیاندا پاتوسی.

 

روز گذشته امیرحسین فتحی از مدیران استقلال در گفت و گو با خبرنگاران اعلام کرده بود پاتوسی یک سال دیگر با استقلال قرارداد دارد و فقط باید پول رضایتنامه او به باشگاه کیپ تاون پرداخت شود.

دیدگاه‌ها