کد خبر : 1623607 | 22 تیر 1398 ساعت 19:03 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

کیا جورابچیان؛

بارسلونا قصد فروش کوتینیو را ندارد

کیا جورابچیان، مدیر برنامه فیلیپ کوتینیو مدعی شد بارسلونا قصد فروش این ستاره برزیلی را ندارد.

بارسلونا قصد فروش کوتینیو را ندارد


به گزارش "ورزش سه"، نمایش دور از انتظار فیلیپ کوتینیو در یک سال و نیم اخیر باعث شده برچسب ناکامی روی نام گران ترین خرید تاریخ باشگاه بارسلونا زده شود. اخبار زیادی در مورد تمایل بارسا به فروش این هافبک برزیلی و احتمال انتقال او به پاری سن ژرمن منتشر شده اما کیا جورابچیان اعلام کرد موضع آبی اناری ها حفظ موکل وی برای فصل بعد خواهد بود.

 

1419159

 

کیا جورابچیان گفت: "به من گفته شد که بارسلونا قصد فروش کوتینیو را ندارند و این تیم با هیچ تیمی در این مورد صحبت نکرده و داستان هایی که در مورد فروش کوتینیو منتشر می شود درست نیست. من اجازه نخواهم داد مردم راجع به فیلیپ کوتینیو صحبت کنند و او را تخریب کنند زیرا ما در یک سال و نیم اخیر هیچ پاسخی به این صحبت ها نداده ایم.

 

گروه وکلای کوتینیو چنین اجازه ای به کسی نخواهند داد زیرا باشگاه بارسلونا به ما گفته قصد فروش وی را ندارد. البته ما اعتقاد داریم که افرادی در داخل باشگاه بارسلونا وجود دارند که ممکن است بدون اجازه عمل کرده و بازیکنی را به فروش برسانند. یا باید باشگاه بارسلونا ارکان درونی سازمانی خود که اطلاعاتی را برخلاف واقعیت ارائه می دهند را عوض کند یا اگر حقیقت در مورد کوتینیو عوض شده آن را به ما بگویند."

دیدگاه‌ها