کد خبر : 1616725 | 20 خرداد 1398 ساعت 10:35 | 2.7K بازدید | 0 دیدگاه

دی‌لیخت: رونالدو گفت به یوونتوس بروم

ماتیس دی‌لیخت، مدافع تیم ملی هلند و کاپیتان آژاکس گفت کریستیانو رونالدو در پایان فینال لیگ ملتهای یوفا از او خواسته به یوونتوس منتقل شود.

دی‌لیخت: رونالدو گفت به یوونتوس بروم

به گزارش "ورزش سه"، دیشب تیم ملی پرتغال موفق شد در فینال لیگ ملتهای یوفا، هلند را 1-0 شکست داده و جام قهرمانی این تورنمنت را به خود اختصاص دهد. بعد از به صدا در آمدن سوت پایان بازی، تصاویر تلویزیونی، کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ پرتقال و ماتیس دی‌لیخت، ستاره هلند و کاپیتان آژاکس را در حال خوش و بش کردن و خندیدن نشان دادند و همین باعث شد بعد از بازی خبرنگاران از دی‌لیخت درباره صحبت‌های که بین او و رونالدو رد و بدل شده سوال کنند.

 

1412007

 

دی‌لیخت که جدایی‌اش از آژاکس قطعی است ولی آینده او همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد در پاسخ به این سوال گفت:" رونالدو از من خواست به یوونتوس ملحق شوم. وقتی این را شنیدم شوکه شدم و برای همین بود که داشتم می‌خندیدم. اولش متوجه نشدم منظور کریستیانو چیست".

 

این اواخر گزارشهای زیادی درباره تیم آینده دی‌لیخت مطرح شده و به نظر می‌رسد بارسلونا، پاری سن ژرمن و یوونتوس گزینه‌های اصلی او هستند.

 

دی‌لیخت در ادامه گفت:" من فعلا به تعطیلات می‌روم و به دقت درباره آینده‌ام فکر می‌کنم و در نهایت تصمیم می‌گیرم. برای بازیکن جوانی مثل من خیلی مهم است به باشگاهی برود که بتواند ثبات داشته باشد. مساله اصلی این است".

 

دیدگاه‌ها