کد خبر : 1615312 | 12 خرداد 1398 ساعت 14:18 | 1.8K بازدید | 0 دیدگاه

رکورد جالب و عجیب برای فینال لیورپول-تاتنهام

شب گذشته لیورپول در ورزشگاه واندا متروپولیتانو مادرید موفق شد با نتیجه 2-0 بر تاتنهام پیروز شده و قهرمان چمپیونزلیگ شود.

رکورد جالب و عجیب برای فینال لیورپول-تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، به نقل از مارکا، لیورپول خیلی سریع و با پنالتی دقیقه دقیقه 2 محمد صلاح از تاتنهام پیش افتاد و در نیمه دوم هم اوریگی توانست گل دوم را به ثمر برساند. قرمزها حالا تعداد قهرمانی های شان را به عدد 6 رسانده اند.

 

 

1410296

 

 

نکته جالب در مورد فینال شب گذشته، ثبت رکورد پاک ترین و بی حاشیه ترین فینال تاریخ لیگ قهرمانان بود. در دیداری که "دامیر اسکومینا"، داور بازی، حتی یک کارت زرد هم به بازیکنان دو تیم نشان نداد که از شروع فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی فصل 93-1992، بی سابقه بود. 

پیش از این در دو فینال سال 1999 بین یونایتد و بایرن در نوکمپ و نیز فینال سال گذشته بین رئال و لیورپول در کیف، داور تنها یک کارت زرد نشان داده بود. سال 1999 این افنبرگ از بایرن بود که دقیقه 60 کارت گرفت و سال گذشته هم سادیو مانه در دقیقه 82، با کارت زرد داور جریمه شد.

 

در بازی شب گذشته، تنها شاهد یازده خطا از سوی بازیکنان دو تیم بودیم که سهم لیورپول شش و سهم تاتنهام، پنج خطا بود.

در فرمت قدیمی لیگ قهرمانان، در سال 1988 و فینال بین پی اس وی آیندهوون و بنفیکا هم بازی بدون کارت زرد به اتمام رسید(دیداری که تیم هلندی در ضربات پنالتی پیروز و قهرمان شد). شب گذشته و پس از 31 سال این اتفاق تکرار شد.

 

 

دیدگاه‌ها