کد خبر : 1618204 | 27 خرداد 1398 ساعت 12:00 | 2.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک نفر جلوی پیشنهادهای نجومی به ستاره ها را بگیرد

اولیایی: آقای خطیر! لطفا سکوت کن!

مدیرعامل سابق استقلال می گوید پیشنهادهای نجومی به بازیکنان باعث ناراحتی مدیران باشگاه های دیگر می شود.

اولیایی: آقای خطیر! لطفا سکوت کن!

کاظم اولیایی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره اظهارات علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال پیرامون پیشنهادهای عجیب سیدحسین حسینی و وریا غفوری عنوان کرد: در این شرایط توصیه من به اعضای هیات مدیره و کادر اجرایی باشگاه استقلال این است که به بستن تیم مشغول شوند. آنها الان باید بزرگ ترین دغدغه شان بستن تیمی قدرتمند در نقل و انتقالات باشد و به چیز دیگری فکر نکنند. گاهی اظهارنظرها علیه یکدیگر به ضرر باشگاه تمام می شود. تیم که خوب بسته شود، با شروع فصل و رفتن بازیکنان به داخل زمین دیگر بقیه اش به کادر فنی برمی گردد.


وی ادامه داد: به نظر من آقایان در حال حاضر باید بیشتر وقت خود را برای تیم بستن بگذارند و در این شرایط من سکوت را جایز می دانم.


مدیرعامل سابق استقلال همچنین گفت: البته یک موضوعی وجود دارد و آن هم پیشنهادهای نجومی به برخی ستاره ها است. متاسفانه باشگاه هایی هستند که چارچوب های مالی را رعایت نمی کنند و با پیشنهادهای نجومی بازیکنان را تحریک به ترک تیم شان می کنند. در این شرایط باشگاه تحریک می شود که به بازیکن هشدار بدهد.


اولیایی در بخش دیگری از حرف هایش خاطرنشان کرد: به هر حال آقای خطیر مسئول نقل و انتقالات باشگاه است و گاهی اوقات مجبور می شود حرف هایی بزند تا به بازیکن هشدار بدهد اما این اقدامات اگر توام با سکوت باشد، بهتر است.


مدیرعامل سابق استقلال با اشاره به حرف های قبلی خود درباره بالابردن بیهوده رقم بازیکنان تاکید کرد: من چند روز پیش حرف هایی درباره رقم های نجومی به بازیکنان زدم که به یکی از باشگاه ها برخورد و اطلاعیه هایی صادر کردند اما این واقعیتی است که در فوتبال ما اتفاق می افتد. قطعا باید فیرپلی مالی فیفا رعایت شود و اینکه باشگاه ها را در مشکلات بیشتر غوطه ور کنیم هنر نیست. متاسفانه باشگاه های ما در یک گرداب مالی گرفتار شده اند و در این شرایط یک نوع عرفی باید در قراردادها رعایت شود.

دیدگاه‌ها