کد خبر : 1619947 | 04 تیر 1398 ساعت 18:59 | 4K بازدید | 0 دیدگاه

مربی سابق المپیاکوس وارد گزینه‌ها شد

مذاکره جدی لمونیس، نوری، کالدرون و چاچیچ با پرسپولیس!

به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه پرسپولیس برای نیمکت مربیگری این تیم به چهار گزینه نهایی رسیده‌اند و از امروز مذاکرات نهایی خود برای رسیدن به توافق مهم را آغاز می‌کنند.

مذاکره جدی لمونیس، نوری، کالدرون و چاچیچ  با پرسپولیس!

به گزارش "ورزش‌ سه"،  روند انتخاب سرمربی پرسپولیس وارد حالت فرسایشی شده و هر روز شایعات فراوانی در خصوص انتخاب جانشین برانکو ایوانکوویچ شنیده می‌شود. در چند روز گذشته و قبل از سفر نبی، رغبتی و ایرج عرب به ترکیه لیست سه نفره‌ای شامل الکساندر نوری، آنته چاچیچ و کاررا ایتالیایی به عنوان سه نامزد نهایی سرخ‌ها برای نیمکت مربیگری معرفی شدند. این شایعه تا جایی پیش رفت که چاچیچ به عنوان گزینه نهایی معرفی شد و برخی اعلام کردند که مدیران باشگاه برای مذاکرات نهایی با این مربی کروات راهی استانبول خواهند شد.


اما برخی اختلافات شدید مالی و عدم تمایل چاچیچ به حضور در ایران باعث شد تا سرمربی سابق تیم ملی کرواسی از نیمکت پرسپولیس دور شود. هر چند که از روز گذشته و بر اساس برخی ارتباطاتی که گرفته شده چاچیچ بار دیگر به جمع گزینه‌ها اضافه شده اما حالا اولویت مدیران باشگاه مذاکره با مربیان دیگر از جمله الکساندر نوری و رامون کالدرون است. هر چند که باز هم روند مذاکرات با این مربی کروات از سر گرفته شده و باز هم باید آن را گزینه بدانیم.

 

1415189


از ظهر روز گذشته مدیران باشگاه با حضور در هتل حیات ریجنسی استانبول مذاکرات نهایی با سه گزینه را آغاز کردند. در این بین گابریل کالدرون آرژانتینی هم به لیست مربیان اضافه شد تا با حضور در ترکیه به صورت مستقیم وارد مذاکره شوند. ابتدا مذاکره با الکساندر نوری و مدیر برنامه‌هایش در دستور کار قرار گرفت. این مربی به واسطه جوانی و قیمت مناسبی که نسبت به دیگر گزینه‌ها دارد اولین گزینه پرسپولیسی‌ها به حساب می‌آید. اما دو مشکل بر سر راه وجود دارد؛ اول اینکه نوری هنوز هم برای حضور در فوتبال ایران با تردید مواجه است و دوم عدم تجربه لازم این مربی برای کار در تیم پر طرفداری مثل پرسپولیس است. دو مشکلی که مدیران امیدوارند با مذاکرات بیشتر آن را حل کرده و از سردرگمی خارج شوند.

 

1415186


بعد از نوری نوبت به وکیل کاررا رسید. از ابتدا مسائل مالی مورد بحث دو طرف بود. در نهایت هم این مشکل برطرف نشد و مبلغ بالای کاررا باعث خروج او از جمع گزینه‌ها شده است. بعد از این جلسه نوبت به گابریل کالدرون رسید. مربی آرژانتینی سابق تیم الهلال و الاتحاد عربستان که نتایج درخشانی با این دو تیم به دست آورد به همین واسطه و بر اساس شناختی که از فوتبال منطقه دارد مورد توجه مدیران قرار گرفت. کالدرون که در زمان مدیریت محمد رویانیان در زمره گزینه‌های نهایی برای نیمکت پرسپولیس قرار گرفته بود، قیمت بالایی برای حضور در ایران طلب کرد که بعد از مذاکرات رو در رو این مبلغ کاهش یافته  و به همین دلیل جزو گزینه‌های جدی پرسپولیس قرار گرفت.


نکته جالب توجه این است که با تصمیم مدیران باشگاه واسطه‌های ایرانی از روند مذاکرات برای جلوگیری از پخش شایعات حذف شده‌اند و تنها کارگزارهای بین المللی بر سر میز مذاکره با نبی، رغبتی و عرب نشسته‎‌اند.


*صبح روز سه شنبه، همه چیز جدی تر از قبل با طعم یونانی!


از صبح امروز همه چیز وارد فاز جدی تر شد. مثلث مدیریتی پرسپولیس با مربیان مختلف دیگری که به واسطه حضور ایجنت‌های رسمی معرفی شده بودند وارد مذاکره شدند. هر چند که همه چیز ابتدایی است و وارد فاز نهایی نمی‌شود. از حضور دوباره واسطه‌های کروات تا معرفی دیگر گزینه‌های اروپایی که همه به ضعف مدیران پرسپولیس در برخورد با کارگزارهای رسمی صورت گرفته است. در این میان باید به حضور تاکیس لمونیس یونانی اشاره کنیم. مربی سابق تیم باشگاه المپیاکوس و پانینیوس یونان که سابقه قهرمانی در لیگ یونان با المپیاکوس را در کارنامه دارد. مربی که در تهران با توجه به واسطه‌ها ارتباط خوبی با باشگاه گرفت و حالا در ترکیه همه چیز جدی تر شده است.

 

1415188


اما آنطور که از شواهد پیداست مدیران پرسپولیس بر روی دو گزینه به جمع بندی نهایی رسیده‌اند؛ گابریل کالدرون از آرژانتین و الکساندر نوری جذاب و جوان. قیمت و کارنامه این دو مربی مورد توجه دو عضو هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه قرار گرفته و تمرکز آن‌ها را بر این دو مربی معطوف کرده است. هر چند که در این میان نباید از حضور فعال دلال‌ها نیز به راحتی گذشت. افرادی که در هر لحظه مربیانی با رزومه مختلف را معرفی می‌کنند و هنوز هم باید منتظر سورپرایز ویژه باشیم.

دیدگاه‌ها