کد خبر : 1608888 | 12 اردیبهشت 1398 ساعت 18:59 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

تیمی که در جنگ نابرابر کم نیاورد؛

نمره قبولی برای علوی در روز سقوط

سرمربی جوان تیم استقلال خوزستان در دیدار مقابل استقلال فاصله ای با کسب یک نتیجه خوب نداشت.

نمره قبولی برای علوی در روز سقوط

به گزارش ورزش سه، شب گذشته تیم های استقلال تهران و استقلال خوزستان در دیداری حساس از چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

 

آبی های تهران که شانس قهرمانی را تا حدود زیادی از دست داده بودند، پس از سپری کردن چند روز عجیب و ماجراهایی مثل برکناری شفر، در اولین تجربه سرمربیگری فرهاد مجیدی نیاز به کسب سه امتیاز برای جلوگیری از وقوع یک بحران داشتند. در سمت مقابل هم تیمی قرار داشت که شرایط دشوار انتهای جدول، فقط پیروزی را برای آن قابل قبول کرده بود و هر نتیجه دیگری منجر به سقوط این تیم به لیگ دسته یک می شد.

 

روی نیمکت تیم خوزستانی، سید محمد علوی نشسته بود. ملی پوش سابق ایران، قبل از دیدار با استقلال 3 بازی هدایت اس خوزستان را بر عهده داشت که طی آن 2 تساوی و یک باخت برای این تیم ثبت شده بود. در بازی دیشب هم هرچند نتیجه مورد نظر جنوبی ها رقم نخورد و آنها با شکست از زمین خارج شدند، اما نمایش شاگردان علوی ستودنی بود. استقلال خوزستان در ورزشگاه خانگیِ حریف قدرتمندش توانست 2 بار، عقب افتادن نتیجه را جبران کند و کاملا به کسب امتیاز و حتی پیروزی امیدوار شود. اما در نهایت ده دقیقه پایانی بازی با قدرتنمایی شاگردان فرهاد مجیدی همراه شد و این استقلال تهران بود که بازی را به سختی به سود خود خاتمه داد و در نتیجه اس خوزستان با لیگ برتر خداحافظی کرد.

 

 

بازی دیروز شاید جرقه ای بود که باید گوشه ذهن ها بماند، تا اگر روزی هافبک خوش اخلاق سابق فولاد و تیم ملی ایران به جمع مربیان مطرح لیگ برتری اضافه شد، از نخستین حضورش در آزادی و نمایش جسورانه تیم کم بضاعتش به نیکی یاد کنیم.

 

سید محمد علوی دو بازی دیگر نیز با استقلال خوزستان در لیگ برتر خواهد داشت و در این مدت فرصت دارد تجربیات لیگ برتری خود را افزایش داده و یا حتی نخستین برد در سطح اول فوتبال ایران را نیز کسب کند.

 

دیدگاه‌ها