کد خبر : 1528758 | 17 خرداد 1397 ساعت 15:10 | 130.2K بازدید | 0 دیدگاه

رئال، برنده ال کلاسیکو بر سر جذب نیمار جدید

رئال مادرید گوی سبقت از بارسا برای جذب رودریگو گوئس، پدیده این روزهای باشگاه سانتوس را ربود.

رئال، برنده ال کلاسیکو بر سر جذب نیمار جدید

به گزارش "ورزش سه"، هفته گذشته بود که رسانه های بارسلونا فاش ساختند این باشگاه در آستانه جذب رودریگو گوئس قرار دارد اما کمی بعد اعلام شد که سانتوس پیشنهاد 30 میلیون یورویی بارسا را مضحک دانسته است.

پس از به بن بست رسیدن مذاکرات بارسا و سانتوس، اکنون خبر می رسد که رئال مادرید توانسته باشگاه برزیلی را برای جذب رودریگو متقاعد کند و با پرداخت 45 میلیون یورو، این ستاره 17 ساله را به خدمت خواهد گرفت. بارسا در روزهای گذشته نیز تلاش هایی داشت تا سانتوس را برای فروش رودریگو راضی کند اما با ناکامی مواجه شد.

 

 

1307784

 

 

در واقع سانتوس به خاطر مشکلاتی که با بارسلونا در زمان انتقال نیمار پیدا کرد، بیشتر تمایل داشت تا با رئال مادرید وارد مذاکره شود. جالب اینکه هنوز پرونده شکایت 15 میلیون یورویی سانتوس از بارسلونا در دست پیگیری است.

 

رودریگو در 9 بازی اخیر سانتوس زننده 5 گل بوده و 7 ماه دیگر 18 ساله خواهد شد و به این ترتیب نباید منتظر حضور او در رئال تا فصل 20-2019 باشیم. او اخیرا در مصاحبه ای اعلام کرده است که برای او، رئال و بارسا فرقی ندارند و تمرکزش فقط روی سانتوس است. رودریگو یک وینگر تهاجمی خوش تکنیک است و او را با نیمار مقایسه می کنند.

 

دیدگاه‌ها