کد خبر : 1298676 | 02 بهمن 1394 ساعت 22:18 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی نوریچ سیتی - لیورپول

نوریچ سیتی و لیورپول در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف هم خواهند رفت.

پیش بازی نوریچ سیتی - لیورپول
به گزارش "ورزش سه"، شاگردان یورگن کلوپ برای رسیدن به ثبات تیمی در رقابت های لیگ برتر این هفته در خانه نوریچ سیتی تنها به دنبال کسب هر 3 امتیاز خواهند بود.

نوریچ سیتی

شاگردان آلکس نیل در خانه به دنبال کسب هر 3 امتیاز دیدار مقابل لیورپول خواهند بود. نوریچ در 5 بازی اخیر خانگی خود هیچ شکستی را متحمل نشده و همین مسئله اعتماد به نفس آن ها را در دیدار مقابل لیورپول افزایش می دهد.
شاگردان نیل هم اکنون با کسب 23 امتیاز ار 22 بازی در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفته اند و برای حفظ مرزهای خود با انتهای جدول، به کسب هر 3 امتیاز دیدار مقابل لیورپول احتیاج دارند. استیون نیسمیت بازیکن جدید نوریچ که از اورتون راهی این تیم شده می تواند فردا اولین بازی خود را برای تیم جدیدش انجام دهد.

لیورپول

شاگردان یورگن کلوپ در تلاش خواهند بود تا به روند 3 بازی بدون پیروزی خود در رقابت های لیگ برتر انگلیس با پیروزی مقابل نوریچ پایان دهند. لیورپولی ها از زمان حضور کلوپ علی رغم کسب چند نتیجه درخشان، هنوز نتوانسته اند به ثباتی قابل قبول دست پیدا کنند و همین مسئله آن ها را از مرزهای رسیدن به جمع 4 تیم بالای جدول و کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا دور کرده است.
لیست مصدومین یورگن کلوپ همچنان پرتعداد است. کوتینیو، استوریج، اوریگی و دنی اینگز همچنان مصدوم هستند. در فاز تدافعی نیز لاورن و اسکرتل نمی توانند لیورپول را برای دیدار فردا همراهی کنند.


1087596

دیدگاه‌ها