کد خبر : 1300432 | 10 بهمن 1394 ساعت 09:15 | 3.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی استون ویلا - منچسترسیتی

دو تیم استون ویلا و منچسترسیتی، امشب در ورزشگاه ویلا پارک شهر بیرمنگام به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی استون ویلا - منچسترسیتی
به گزارش "ورزش سه"،‌ دو تیم در مرحله چهارم جام حذفی در حالی مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت که استون ویلا قعرنشین لیگ برتر است و با این روند به رده پایین تر سقوط می‌کند.

استون ویلا

ویلا در 5 بازی اخیر خود،‌شکستی متحمل نشده و 3 تساوی و 2 پیروزی نتیجه تلاش آنها بوده است. حال آنها باید مقابل سیتیزن‌ها قرار بگیرند که تا به اینجای فصل نسبتا خوب ظاهر شده اند. در 5 تقابل اخیر انجام شده بین دو تیم، 3 پیروزی برای سیتی،‌1 پیروزی برای ویلا و 1 تساوی به ثبت رسیده است.  این دیدارها می‌تواند آخرین شانس‌های استون ویلا برای صعود به دورهای بالای جام‌های حذفی و کسب نتیجه مطلوب باشد تا بتواند فصل بسیار ضعیفش را نجات دهد.

منچسترسیتی

شاگردان پیگرینی با کسب 3 پیروزی و2 تساوی در 5 بازی اخیر خود،‌در فرم خوبی قرار دارند و شکست ناپذیر هستند. سیتی در لیگ برتر نیز در کورس قهرمانی است و نمی‌خواهد در دیگر جام‌ها نیز شانس خود را از دست بدهد. سیتی 4 بازی است که مقابل ویلا شکستی متحمل نشده و از همین رو با روحیه خوب پا به دیدار خواهد گذاشت. شرایط بسیار بد ویلا باعث شده تا عملا شانس کمی برای این تیم قائل شویم. کوین دی‌بروین به دلیل مصدومیت در بازی قبلی قادر به همراهی تیمش نیست ولی سرجیو آگوئرو آماده در نوک خط حمله بازی خواهد کرد.

دیدگاه‌ها