کد خبر : 1613218 | 01 خرداد 1398 ساعت 12:01 | 792 بازدید | 0 دیدگاه

دربی های جذاب در پلی آف ACL 2019

صعود نماینده عربستان و قطر به یک چهارم نهایی

کشورهای قطر و عربستان از حالا در فاصله چند ماه تا مشخص شدن چهره تیم های حاضر در مراحل نهایی لیگ قهرمانان 2019 صاحب یک نماینده در این مرحله شدند.

صعود نماینده عربستان و قطر به یک چهارم نهایی

به گزارش "ورزش سه"، روز پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا با نتایجی توام شد که زمینه جدال های جذاب در مرحله حذفی و پلی آف را فراهم کرد از جمله رویارویی نماینده های صعود کرده از عربستان و قطر با یکدیگر تا فوتبالدوستان حاشیه خلیج فارس دربی های جذابی را تماشا کنند.


در فصلی که استقلال و پرسپولیس با بدشانسی و ناداوری های صورت گرفته از صعود به مرحله دوم بازماندند، چهار نماینده قطر و عربستان با از پیش رو برداشتن دو رقیب قدرتمند ایرانی در شرایطی جواز صعود از گروه های C و D را دریافت کردند که با شرایط رقم خورده در جدول رده بندی در مرحله حذفی باید مقابل هم دربی های مهم و سرنوشت سازی را برگزار و جواز صعود به مرحله یک چهارم را دریافت کنند.


بر این اساس السد با شکست برابر پرسپولیس در حالی صعود خود را قطعی کرد که در مرحله حذفی ACL 2019 باید در جنگی بزرگ با رقیب دیرینه یعنی الدحیل روبرو شود. دو بازی حیثیتی و سرنوشت ساز در دوحه که می تواند همه نگاه ها را به ورزشگاه زیبای حمد بن جاسم معطوف کند تا شاهد نبردی زیبا برای رسیدن به یک چهارم نهایی از این دو تیم متمول و پرستاره باشند.


اما در یکی دیگر از دربی های جذاب فوتبالدوستان عربستانی شاهد رویارویی دو تیم الاهلی و الهلال خواهند بود تا تقابل و کری خوانی های مرسوم میان شهرهای جده و ریاض این بار به لیگ قهرمانان آسیا نیز کشیده شود. این دو تیم که در یکی دو ماه گذشته تقابل های دیدنی در جام های داخلی همین طور جام باشگاه های عرب داشتند حالا برای رسیدن به جمع هشت تیم برتر لیگ قهرمانان آسیا دوباره با هم ملاقات خواهند داشت.


با این قرعه حضور دو نماینده از قطر و عربستان در جمع تیم های برتر ACL 2019 قطعی شده است، تیم هایی که با عبور از این بازی های حذفی قطعا یکی از مدعیان اصلی برای رسیدن به فینال و بالا بردن معتبرترین جام باشگاهی قاره کهن لقب خواهند گرفت. آن هم در غیاب دو باشگاه پرطرفدار ایرانی که راه برای موفقیت شان در این فصل چندان هموار نبود.

 

1407751

دیدگاه‌ها