کد خبر : 1611338 | 23 اردیبهشت 1398 ساعت 17:24 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

سرنوشت عجیب ولسیانی، دافه و توتادزه در قائمشهر

بازیکنان خارجی نساجی دیگر بازی نمی کنند

سه بازیکن خارجی تیم فوتبال نساجی در هفته های پایان این تیم را همراهی نمی کنند.

بازیکنان خارجی نساجی دیگر بازی نمی کنند

به گزارش"ورزش سه"، نساجی در حالی هفته های پایانی لیگ برتر را سپری می کند که عملا سه بازیکن خارجی اش را در اختیار ندارد. جورجی ولسیانی یکی از بهترین بازیکن این تیم چند هفته ای است که در ترکیب تیم حضور ندارد و حالا خبر می رسد او چمدانش را جمع کرده و به گرجستان رفته است. درباره او گفته می شود که با باشگاه تسویه کرده و رفته است اما ماجرای دو خارجی دیگر تیم نساجی متفاوت است. آرفنگ دافه و لاشاتوتادزه دو بازیکن خارجی دیگر که از نیم فصل به این تیم اضافه شدند نیز در هفته های اخیر با وجود حضور در تمرینات در ترکیب قرار نمی گیرند.


اما دلیل بازی نکردن این دو بازیکن خارجی مشکلات مالی است. آن ها به دلیل عدم دریافت مطالباتشان در حالی که با تیم تمرین می کنند حاضر به انجام مسابقه نیستند. دافه مهاجم سنگالی نساجی که از اولین روزهای حضورش در این تیم با مشکلات مالی و حتی اسکان مواجه بود و همچنین توتاتزه گرجستانی که در نیم فصل به نساجی اضافه شدند حالا منتظر دریافت مطالباتشان هستند تا برای نساجی بازی کنند.
البته تنها یک هفته به پایان مسابقات باقی مانده و شاید جلالی با وجود کمبود نفرات بتواند این یک بازی را هم بدون خارجی هایش سر کند اما اینکه ماجرای این بازیکنان و باشگاه به کجا خواهد انجامید معلوم نیست.


جورجی ولسیانی امسال و تا قبل از اینکه قائمشهر را ترک کند با 5 گل زده بهترین بازیکن تیمش بود. آرفنگ دافه نیز در نیم فصل 12 بازی انجام داده و یک پاس گل به همبازیانش داده بود. لاشا توتادزه نیز که یک مدافع وسط بود در نیم فصل برای تیمش یک گل به ثمر رسانده بود.

دیدگاه‌ها