کد خبر : 1550703 | 10 شهریور 1397 ساعت 21:55 | 13.6K بازدید | 0 دیدگاه

سیتی 2-1 نیوکاسل: سه امتیاز با اولین گل واکر

منچسترسیتی در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 3-1 نیوکاسل را از پیش رو بردارد.

سیتی 2-1 نیوکاسل: سه امتیاز با اولین گل واکر

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان پپ گواردیولا که هفته گذشته مقابل وولوز متوقف شده بودند، امشب توانستند به لطف گل زیبای کایل واکر، نیوکاسل را شکست بدهند و به سومین پیروزی شان در رقابت های این فصل برسند.

سیتی بازی را هجومی آغاز کرد و تنها 8 دقیقه از بازی سپری شده بود که به گل رسید. رحیم استرلینگ که روی پاس بنجامین مندی صاحب توپ شده بود، بعد از یک حرکت عرضی، با ضربه ای دقیق و تماشایی، توپ را به گوشه دروازه نیوکاسل فرستاد.

 

 

1332984

 

برتری سیتی بعد از این گل هم ادامه پیدا کرد و در دقیقه 16، سرخیو آگوئرو می توانست اختلاف را به دو گل افزایش بدهد اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات سیتی ادامه داشت اما دفاع فشرده نیوکاسل، مانع از ایجاد موقعیت مسلم گلزنی روی دروازه این تیم می شد. در مقابل، این تیم میهمان بود که در دقیقه 30، روی یک ضدحمله به گل تساوی رسید. حرکت خوب سولومون روندون از سمت چپ و ارسال او به دهانه دروازه، با ضربه ده آندره یدلین تبدیل به گل تساوی نیوکاسل شد.

 

1332985

 

بازیکنان سیتی که برتری شان را از دست رفته می دیدند، در دقایق پایانی نیمه اول بر فشار حملات شان افزودند اما نتوانستند موقعیت خاصی روی دروازه حریف ایجاد کنند و در نهایت نیمه اول با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نیمه دوم را هم سیتی بهتر آغاز کرد و این بار هم خیلی زود به گل رسید. در دقیقه 52 بود که روی پاس عالی سرخیو آگوئرو، توپ پشت محوطه جریمه به کایل واکر رسید و او هم با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه نیوکاسل فرستاد.

 

1332986

 

برتری سیتی ادامه داشت و بازیکنان این تیم که می دانستند نیوکاسل می تواند روی کوچکترین موقعیت، بار دیگر کار را به تساوی بکشد، به حملات شان ادامه دادند و چیزی نمانده بود که در دقیقه 64 به گل سوم برسند اما سه واکنش پیاپی از دوبرووکا، دروازه نیوکاسل را بسته نگه داشت.

در ادامه بازی برای دقایقی متعادل شد و بازیکنان نیوکاسل هم تا اندازه ای پیش کشیدند اما در دقایق پایانی، باز هم این شاگردان پپ گواردیولا بودند که ابتکار عمل را در دست گرفتند اما نتوانستند بار دیگر به گل برسند و بازی با همان نتیجه 2-1 به پایان رسید.

 

دیدگاه‌ها