کد خبر : 1587130 | 07 بهمن 1397 ساعت 11:53 | 9.5K بازدید | 0 دیدگاه

حمایت بازیکنان استرالیا از عامل حذف تیم

هم تیمی های میلوس دگنک، مدافع تیم ملی استرالیا، پس از اشتباه بزرگ او در دیدار مقابل امارات که منجر به حذف استرالیا شد، به حمایت از او پرداختند.

حمایت بازیکنان استرالیا از عامل حذف تیم

به گارش "ورزش سه"، دگنک که توپ را در مرکز خط دفاعی در اختیار داشت، تلاش کرد که پاسی برای متیو رایان، گلر تیمش بفرستد که ضرب کم این پاس باعث شد علی مبخوت توپ را برباید و با دریبل کردن متیو رایان، تک گل بازی را به ثمر برساند. این گل شکست استرالیا و حذف آنها از جام ملت‌های آسیا را رقم زد و دگنک خود را مقصر این موضوع می‌داند. او روز گذشته در مصاحبه ای از حجم فشاری که تحمل می‌کند صحبت کرده بود ولی هم تیمی هایش به دفاع از او پرداختند.

 

مارک میلیگان، کاپیتان استرالیا گفت:" من به میلوس گفتم که هرکاری که می‌کنیم، تحت عنوان تیم است. تقصیر هیچ بازیکنی نیست. ما به عنوان تیم حمله می‌کنیم و به عنوان یک تیم دفاع می‌کنیم. اگر گل بزنیم، همه چیز به خودمان بستگی دارد. اگر گل بخوریم هم به خودمان بستگی دارد. به نظرم گدنک تورنومنت خیلی خوبی پشت سر گذاشت و فکر می‌کنم آینده درخشانی پیش روی او باشد. حذف ما به هیچ وجه به خاطر اشتباهات فردی نبود. این اتفاق برای هر کدام از ما رخ داده است. برای ما هیچگاه فوتبال فردی نبوده است."

 

 

1376783

 

 

متیو لکی، مهاجم استرالیا نیز گفت:" دیده بودم که میلوس هم قبلا چنین چیزی را تجربه کند. وقتی دگنک رو به عقب برگشت، به نظرم برخوردی داشت و داور می‌توانست با VAR صحنه را بررسی کند. با این حال ما زمان زیادی برای جبران داشتیم و نتوانستیم. مطمئنم که او ناراحت است ولی این اتفاقات در فوتبال رخ می‌دهند. او تورنومنت خیلی خوبی را پشت سر گذاشته است و در مرکز خط دفاعی بسیار مستحکم ظاهر شده است."

 

دگنک نیز درباره این اتفاقات گفت:" من از اینکه باعث حذف کشورم شدم و امید برادرهایم برای بردن یک جام دیگر را از بین بردم، پنهان نمی‌شوم. از اینکه اشتباهم باعث شکست تیممان شد پنهان نمی‌شوم. نیازی به همدردی یا احساس تاسف کسی ندارم. فوتبال اینگونه است و این اتفاقات در آن رخ می‌دهد. مطمئنا قصدی در کار من نبوده است. خدا برای هر کدام از ما تقدیری چیده و از این اتفاق درس می‌گیرم و سعی می‌کنم بهتر و بهتر شوم."

دیدگاه‌ها