کد خبر : 1617165 | 22 خرداد 1398 ساعت 10:00 | 1.4K بازدید | 0 دیدگاه

مانچینی: ایتالیا باید ریسک می‌کرد و موفق شد

روبرتو مانچینی می‌گوید خوشحال است که ایتالیا در بازی دیشبش مقابل بوسنی دست به ریسک زده و توانست در نیمه دوم بازی را برگرداند و با نتیجه 2-1 به پیروزی برسد.

مانچینی: ایتالیا باید ریسک می‌کرد و موفق شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایتالیا دیشب در خانه خود در بازی چهارم از رقابتهای انتخابی یورو2020 در گروه J به مصاف بوسنی و هرزگوین رفت. بوسنی در نیمه اول با گل ادن ژکو که روی یک ضد حمله به ثمر رسید از ایتالیا پیش افتاد و این نیمه را به سود خود پایان داد. ولی ایتالیا در نیمه دوم به بازی برگشت و با گلهای لورنزو اینسینیه و مارکو وراتی موفق شد با نتیجه 2-1 به پیروزی رسیده و با 12 امتیاز از چهار بازی در صدر جدول گروه J بایستد.

 

1412461

 

روبرتو مانچینی، سرمربی تیم ملی ایتالیا بعد از بازی دیشب به خبرنگاران گفت:" همه بازی‌ها سخت هستند. به خصوص بازی‌هایی که در پایان فصل برگزار می‌شوند. بوسنی تیمی است پر از بازیکنان تکنیکی. بنابراین ما می‌دانستیم در این بازی کار سختی خواهیم داشت".

 

سرمربی ایتالیا در ادامه گفت:" می‌شود گفت در نیمه اول بیش از حد در زمین پخش شده بودیم ولی با شروع نیمه دوم به مراتب بهتر شدیم. برگرداندن بازی‌ای مثل این کار ساده‌ای نیست. ما وقتی حمله می‌کردیم با ریسک ضدحمله مواجه بودیم ولی چاره‌ای نداشتیم. بعضی وقتها برای موفقیت باید دست به ریسک زد".

 

1412463

 

مانچینی در ادامه گف:" ما در نیمه دوم حاکم بلامنازع میدان بودیم و با شایستگی به پیروزی رسیدیم. شاید ما خیلی خوب پرس نکردیم و خسته بودیم. به همین دلیل بود که اجازه دادیم حریف این قدر ضدحمله بزند".

 

دیدگاه‌ها