کد خبر : 1618176 | 27 خرداد 1398 ساعت 10:42 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

تصمیم‌های ورزشی PSG را فقط لئوناردو می‌گیرد

ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه PSG در بحبوحه شایعات نقل و انتقالاتی ستاره‌های این تیم می‌گوید تصمیمات ورزشی در باشگاه تماماً به لئوناردو، مدیر ورزشی جدید PSG واگذار شده.

تصمیم‌های ورزشی PSG را فقط لئوناردو می‌گیرد

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه پاری سن ژرمن این روزها در مرکز توجه رسانه‌ای قرار دارد و به خصوص، شایعات و گمانه‌زنی‌ها درباره سرنوشت ستاره‌های بزرگ این باشگاه به یکی از سرخط‌های همیشگی رسانه‌ها تبدیل شده، رئیس قطری باشگاه، ناصر الخلیفی با کنار کشیدن خود از این موضوع می‌گوید مسئولیت کامل تصمیمات ورزشی در باشگاه فرانسوی به لئوناردو، مدیر ورزشی جدید PSG واگذار شده است.

 

1412946

 

پاری سن ژرمن این هفته لئوناردوی برزیلی را که در گذشته PSG را ترک کرده و راهی آث میلان شده بود تا مدیریت ورزشی این باشگاه ایتالیایی را به عهده گیرد، بار دیگر به پاریس برگرداند و او را به جای آنترو هنریک به عنوان مدیر ورزشی جدید PSG منصوب کرد.

 

حالا در حالی که این روزها شایعات درباره آینده نیمار، ستاره برزیلی PSG اوج گرفته و خبرهای ضد و نقیض زیادی درباره پیوستن او به باشگاه‌های مختلف منتشر می‌شود، ناصر الخلیفی رئیس قطری باشگاه پاری سن ژرمن خود را از این مسائل کنار کشیده و می‌گوید تصمیمات ورزشی صرفاً توسط لئوناردو گرفته خواهد شد. لئوناردویی که در فاصله سالهای 2011 تا 2013 هم مدیریت ورزشی PSG را به عهده داشت.

 

1413511

 

الخلیفی در گفتگویی نادر با نشریه فرانسوی فرانس فوتبال درباره منصوب کردن لئوناردو به عنوان مدیر ورزشی باشگاه گفت:" من این را می‌دانم که ایجاد تغییر در تیم لازم است چون در غیر اینصورت به هیچ جا نخواهیم رسید".

 

الخلیفی در ادامه گفت:" من و لئوناردو ظرف دو دقیقه با هم به توافق رسیدیم. او در زمینه ورزشی قدرت و اختیارات کامل دارد. لئوناردو واقعا بی‌نظیر است و من به او اعتماد کامل دارم. اقتدار ذاتی و طبیعی او برای باشگاه و به خصوص برای بازیکنان مفید خواهد بود".

 

دیدگاه‌ها