کد خبر : 1623524 | 22 تیر 1398 ساعت 13:18 | 1.1K بازدید | 0 دیدگاه

برای آسیب ندیدن چمن بنیان دیزل به ترکیه سفر کردیم

دنیزلی: با دژاگه حرف زدم، چند روز دیگر می‌آید

سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: اشکان دژاگه و چند بازیکن جدید تا چند روز دیگر به اردوی تیم ملحق می شوند.

دنیزلی: با دژاگه حرف زدم، چند روز دیگر می‌آید

به گزارش "ورزش‌سه"، مصطفی دنیزلی در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی باشگاه تراکتور، در خصوص اردوی ارضروم اظهار کرد: پس از پشت سر گذاشتن تمرینات پرفشار تبریز، اردوی خود را در ارضروم آغاز کردیم و می توانیم در این اردو، برنامه های بدنی و غذایی بازیکنان را نیز زیر نظر بگیریم.


وی افزود: تمریناتمان در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و به دلیل این که آسیب زیادی به چمن ورزشگاه بنیان دیزل وارد نشود، به ارضروم آمده ایم.


دنیزلی همچنین گفت: بازیکنان در تبریز نیز وضعیت خوبی داشتند و اکنون چند بازیکن را به علت حضور در اردوی تیم ملی در اختیار نداریم، اما به زودی چند بازیکن خارجی به جمع ما ملحق می شوند و می خواهیم همه چیز را در ارضروم تمام کرده و به تبریز برگردیم.


وی در خصوص آخرین وضعیت جذب بازیکنان جدید خاطرنشان کرد: در استانبول، با حدود 50 بازیکن جلسه داشتیم تا به جمع بندی برسیم و از بین آن ها، فقط سه بازیکن را انتخاب خواهیم کرد تا به جمع ما بپیوندند.


سرمربی تراکتور درباره شایعه اخراج چهار بازیکن از تیم گفت: امروز شنیدم که از تبریز خبر آمده که من چهار بازیکن را نمی خواهم؛ از همین جا به هواداران اعلام می کنم که طرفداران تا زمانی که چیزی را مستقیما از زبان من نشنیده اند، باور نکنند.


وی افزود: ما به تلاش خودمان ادامه می دهیم و بازیکنان جدید نیز به جمع ما اضافه خواهند شد و لیگ را نیز با قدرت آغاز خواهیم کرد و هواداران نگران تیم نباشند.


دنیزلی گفت: با اشکان دژاگه صحبت کرده ام، او مشکلاتی دارد که به زودی حل خواهد شد و تا 8، 9 روز دیگر به جمع ما اضافه می شود و خوشبختانه اکبر ایمانی هم به اردو اضافه شده و مشکل دیگری نداریم.
وی خطاب به هواداران تاکید کرد: طرفدارانمان آسوده خاطر باشند، چرا که ما خوب تلاش می کنیم و خوب به تبریز برخواهیم گشت و لیگ را خوب شروع خواهیم کرد و در کنار یکدیگر خوشحال خواهیم شد.

 

دیدگاه‌ها