کد خبر : 1615335 | 12 خرداد 1398 ساعت 16:12 | 1.5K بازدید | 0 دیدگاه

برنامه جدی سران لیورپول برای حفظ یورگن کلوپ

یورگن کلوپ روز گذشته پس از 4 سال توانست اولین جام خود با لیورپول را به دست بیاورد.

برنامه جدی سران لیورپول برای حفظ یورگن کلوپ

به گزارش "ورزش سه"، لیورپولی ها که سال گذشته در فینال لیگ قهرمانان به رئال باخته بودند، این بار اجازه ندادند مهمترین جام باشگاهی دنیا از دست شان خارج شود و با برتری 2-0 مقابل تاتنهام، برای ششمین بار قهرمانی اروپا را جشن گرفتند.

این مهم با یورگن کلوپ ممکن شد. سرمربی محبوب آلمانی که سال 2015 به لیورپول ملحق شد و سال به سال بر کیفیت این تیم اضافه کرد و حالا بدون تردید، بهترین تیم اروپا لقب دارد.

 

 

1410190

 

 

کلوپ پس از هفت فینالی که در دوران مربیگری خود از دست داد، به این طلسم پایان داد. سرمربی ای که تا 2022 قرارداد دارد و 8 میلیون یورو در سال نیز دستمزد می گیرد ولی سران لیورپول برنامه هایی جدی برای حفظ او به مدتی طولانی مدت دارند.

طبق ادعای منابع انگلیسی، از مدت ها قبل، پیشنهاد تمدید قرارداد به کلوپ ارائه شده و دستمزد او به 11 میلیون یورو در سال افزایش خواهد یافت که البته هنوز با دستمزد 20 میلیون یورویی دیگو سیمئونه و پپ گواردیولا در اتلتیکو و سیتی فاصله دارد.

 

کلوپ، مرداد ماه سوپرکاپ اروپا برابر چلسی و سپس جام خیریه(سوپرکاپ انگلیس) برابر سیتی را پیش رو دارد و می تواند بر تعداد جام های خود در لیورپول اضافه کند. هدف باشگاه، ادامه کار با او برای دهه هاست و او می تواند قدم در جای بیل شنکلی، پاب پیزلی و جورج کی بگذارد.

 

 

دیدگاه‌ها