کد خبر : 1618578 | 29 خرداد 1398 ساعت 09:50 | 1.2K بازدید | 0 دیدگاه

با دعوت از سام درخشانی؛

جمشیدی به کمپین ورزش سه پیوست

بازیگر موفق و ورزشی سینمای ایران عضو جدید کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق سیل زده است.

جمشیدی به کمپین ورزش سه پیوست

به گزارش "ورزش سه"، پژمان جمشیدی ملی پوش و بازیکن سابق پرسپولیس و پاس که در سال های اخیر با درخشش روی پرده نقره ای تبدیل به یکی از پرکارترین و البته پول ساز ترین بازیگران سینمای ایران شده، به کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق سیل زده پیوست.


پژمان جمشیدی با پیوستن به این کمپین به ورزش سه گفت: به دعوت سایت ورزش سه و پژمان راهبر به کمپین ستاره ها برای بازسازی مناطق سیل زده می پیوندم.


جمشیدی در ادامه صحبت های خود اضافه کرد: هم اکنون در پشت صحنه فیلم سینمایی خوب، بد، جلف دو حضور داریم و به همین دلیل سام درخشانی عزیز را به این کمپین دعوت می کنم.


کمپین ورزش سه برای کمک به مناطق سیل زده با همکاری سازمان جوانان و سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر آغاز به کار کرده و تا به امروز با استقبال چشمگیر چهره های ورزشی و هنری از جمله برانکو ایوانکوویچ، امیر قلعه نویی، جواد نکونام، علی قربانی، خداداد عزیزی، علیرضا منصوریان و ... همراه بوده تا زنجیره ای بزرگ برای کمک به مردم عزیز ایران در مناطق سیل زده شکل بگیرد.


هموطنان عزیز می توانند با استفاده از اپلیکشین ایوا و یا کد دستوری #112*737* مبلغ مورد نظر خود را به حساب جمعیت هلال احمر واریز کنند و با ارسال آن به وب سایت ورزش سه، علاوه بر اجر معنوی، نامشان در میان شرکت کنندگان کمپین ثبت شود.


این کمپین از 22 اردیبهشت آغاز شده و به مدت 6 ماه در وب سایت ورزش سه ادامه می یابد و کلیه کمک ها بی تصرف مستقیما به حساب جمعیت هلال احمر واریز خواهد شد.

دیدگاه‌ها