کد خبر : 1623503 | 22 تیر 1398 ساعت 12:34 | 920 بازدید | 0 دیدگاه

خوشه طلایی یکی از گزینه‌های صعود است

توضیح مدیر عامل؛ به بازیکنی بدهی نداریم

اگر چه تیم خوشه طلایی اولین فصل حضور دررقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور را تجربه می کند اما به دنبال موفقیت دراین رقابت ها و صعود احتمالی به لیگ برتر است.

توضیح مدیر عامل؛ به بازیکنی بدهی نداریم

به گزارش "ورزش سه"، حسین پرویزی، مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در پاسخ به این سوال که آیا استادیوم شهید چمران ساوه برای میزبانی از بازی های این تیم در لیگ یک آماده می شود؟ گفت: استادیوم در حال بازسازی است. ایرادت زیادی از سوی سازمان لیگ برتر به این استادیوم گرفته شده است و طبیعتا اگر در موعد مقرر استادیوم برای بازی ها آماده نشود ما مجبور به حضور در استادیوم دیگری خواهیم بود. این موضوع به ضرر ما خواهد بود چرا که در آخرین بازی ما در لیگ 2 در ساوه نزدیک به 5 هزار تماشاگر داشتیم که حمایت خوبی از تیم داشتند. خوشبختانه تیم ما چون از رده های پایین شروع کرده و با تلاش خود به لیگ یک صعود کرده پایگاه اجتماعی خوبی نزد مردم ساوه دارد.

 

مدیر عامل باشگاه خوشه طلایی در مورد هدف گذاری تیم در فصل جدید بازی ها گفت: حسن تیم ما این است به قراردادی که می بندد متعهد است و یکی از دلایل موفقیت ما در سال های اخیر همین بوده است. بیشتر نفرات خوب فصل گذشته را در ترکیب تیم حفظ کردیم و در روزهای آتی هم چند بازیکن خوب و با کیفیت به ترکیب تیم اضافه می شوند. با توجه به کیفیت فنی بازیکنانی که در اردوی تیم حضور دارند و نفراتی که قرار است به اردوی تیم ملحق شوند به اعتقاد من خوشه طلایی در فصل پیش روی لیگ یک یکی از گزینه های صعود به لیگ برتر خواهد بود.

 

حسین پرویزی در پایان به اشاره به برخی از جوسازی ها علیه تیم خوشه طلایی گفت: در مذاکراتی که با بازیکنان انجام می دهیم از آنها خواسته ایم اگر خواهان حضور در تیم ما هستند بدون حضور دلالان در دفتر باشگاه حاضر شوند و همین موجب جوسازی علیه تیم ما شده است و این جوسازی ها موجب شده تا برخی از بازیکنان برای حضور در تیم ما دچار شک و تردید شوند. با این حال خدا را شکر که کارنامه خوشه طلایی مثبت است و به سرعت و در یک پروسه سه ساله از لیگ 3 به لیگ 2 و از لیگ 2 به لیگ یک آمد و به همه پرداختی های خود به بازیکنان متعهد بود. ما ریالی بدهی به بازیکن و مربی ای نداریم و من شک ندارم تیم در فصل آتی هم با مربیگری محسن عاشوری که یک مربی باتجربه، کاربلد و با اخلاق است موفق ظاهر خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها