کد خبر : 1535140 | 10 تیر 1397 ساعت 13:14 | 7.2K بازدید | 0 دیدگاه

لیششتاینر از امیدواری سوئیسی‌ها می‌گوید

کاپیتان سوئیس: برای نیمه‌نهایی شانس زیادی داریم

سوئیس که با 5 امتیاز بعد از برزیل، به عنوان تیم دوم گروه E به مرحله‌ی حذفی جام جهانی روسیه صعود کرده روز سه‌شنبه در سنت‌پترزبورگ به مصاف سوئد می‌رود.

کاپیتان سوئیس: برای نیمه‌نهایی شانس زیادی داریم

به گزارش ورزش سه، دو تیم اروپایی‌ای که همیشه در تورنمنت‌های بزرگ شروع خوبی داشته‌اند ولی کمتر قادر به راه‌یابی به مراحل بالا بوده‌اند، حالا در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی جام جهانی روسیه به دیدار هم خواهند رفت. سوئیس و سوئد، دو تیم به اصطلاح رده‌ی بی اروپایی هستند که فوتبال منظم و قرص و محکمی بازی می‌کنند. این دو تیم معمولاً نه به راحتی و با گلهای متعدد شکست می‌خورند و نه پیروزی‌های خیره‌کننده بدست می‌آورند. 


سوئیس با اینکه در حال حاضر، در ترکیب خود از چندین بازیکن با اصالت غیرسوئیسی استفاده می‌کند ولی بررسی بازی‌های این تیم در سالهای اخیر نشان می‌دهد، خصوصیات و ویژگی‌های فوتبال این کشور با وجود تغییر بازیکنها، تغییر چندانی نکرده. لیششتاینر، کاپیتان سوئیس اما برای اینکه به هم‌تیمی‌ها و هواداران تیم ملی کشورش روحیه داده و وظیفه‌ی کاپیتانی خود را به انجام رسانده باشد در مصاحبه با رسانه‌ها می‌گوید " پیروزی بر سوئد ممکن است. اگر سوئد را از پیش رو برداریم، در مرحله‌ی بعد شانس خیلی خوبی خواهیم داشت چون چه انگلیس و چه کلمبیا برای ما حریفان خیلی خوبی به حساب می‌آیند. شرایط ما مثل چهار سال پیش و دیدار با آرژانتین نخواهد بود. بله، چهار سال پیش در برزیل برای شکست دادن آرژانتین به یک معجزه نیاز داشتیم ".


لیششتاینر در مصاحبه با روزنامه سوئیسی تاگس‌آنتسایگر می‌گوید " ما در سه دوره‌ی قبلی جام جهانی، هر سه بار از مرحله‌ی گروهی صعود کرده‌ایم و معتقدیم از این سه دوره، دو بار در مرحله‌ی یک‌هشتم نهایی با اختلاف ناچیز شکست خورده و حذف شده‌ایم. من مطمئنم این بار موفق می‌شویم. مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی هدف ما است و برای آن مرحله هم امید زیادی داریم. ما یک تیم هیجان‌انگیز هستیم ".

دیدگاه‌ها