کد خبر : 1550793 | 11 شهریور 1397 ساعت 11:53 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی کاردیف - آرسنال

دو تیم کاردیف و آرسنال، امروز در دیداری حساس مقابل یکدیگر قرار خواهند گرفت.

پیش بازی کاردیف - آرسنال

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال شروع خوبی در لیگ برتر نداشته و دو شکست در دو بازی اول خود به دست آورد و سپس در بازی سوم مقابل وستهام توانست اولین پیروزی را به دست آورد. البته این نکته که آنها در دو دیدار اول خود به مصاف سیتی و چلسی رفته بودند، می‌تواند عامل این شروع ضعیف باشد و باید دید که از این به بعد که برنامه بازی های آنها آسانتر خواهد شد، عملکرد شاگردان امری به چه شکل خواهد بود.

 

آرسنالی ها امید زیادی دارند که اونای امری که پس از 22 سال حضور ونگر، هدایت این تیم را برعهده گرفته، تغییرات اساسی در این تیم ایجاد کرده و شرایط را به کل تغییر دهد. با این حال، در شروع فعلا اوضاع آنطور که انتظار می‌رفته  نبوده و باید دید که در ادامه شرایط به چه شکل رقم خواهد خورد.

 

 

1330598

 

 

کاردیف نیز در 3 بازی خود در لیگ، 2 تساوی و 1 شکست به ثبت رسانده و در حال حاضر در رده شانزدهم قرار دارد. در 5 تقابل اخیر دو تیم، 4 پیروزی برای آرسنال و 1 تساوی به ثبت رسیده و کاردیف نتوانسته در این مدت آرسنال را شکست دهد.

 

آرون گونارسون، ناتانیل مندز لینگ و هایلوت، غایبان احتمالی کاردیف خواهند بود. در آن سو، کولاسیناچ، کوشیلنی، متیلند نیلز و ینکیسون غایب خواهند بود و حضور مسوت اوزیل در این دیدار هنوز مشخص نیست.

 

ترکیب احتمالی:

 

1333105

دیدگاه‌ها