کد خبر : 1604464 | 24 فروردين 1398 ساعت 13:31 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

پدیده چلسی به جای کاپیتان تاتنهام در ترکیب سه‌شیرها

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با توجه به مصدومیت هری کین، کاپیتان تیم ملی این کشور قصد دارد در لیگ ملتهای یوفا به جای او از کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی استفاده کند.

پدیده چلسی به جای کاپیتان تاتنهام در ترکیب سه‌شیرها

به گزارش "ورزش سه"، گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس فردا یکشنبه برای تماشای بازی دو تیم چلسی و لیورپول به ورزشگاه آنفیلد خواهد رفت تا بیش از هر چیز، عملکرد کالوم هادسون اودوی، پدیده جوان چلسی را زیر نظر بگیرد.

 

1397547

 

علت توجه ساوت‌گیت به هادسون اودوی این است که مصدومیت هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس، ساوت‌گیت را نگران کرده چون این احتمال وجود دارد که هری کین فصل را به طور کامل از دست بدهد و نتواند در مسابقات آتی لیگ ملتهای یوفا برای تیم ملی کشورش بازی کند. در نتیجه ساوت‌گیت قصد دارد از حالا برای جایگزین او گزینه‌ای را در نظر بگیرد و مهمترین گزینه او در حال حاضر کالوم هادسون اودوی است.

 

دیلی‌میل گزارش داد که هری کین که در بازی هفته پیش تاتنهام و منچسترسیتی مصدوم شده از شانس کمی برای حضور در مسابقات لیگ ملتهای یوفا که در ماه ژوئن برگزار می شود برخوردار است.

 

1397545

 

کالوم هادسون اودوی چندی پیش اولین بازی خود برای تیم ملی انگلیس را انجام داد و در دو بازی مقابل جمهوری چک و مونته‌نگرو به میدان رفت. این در حالی است که طبق برنامه قبلی قرار بود اودوی ابتدا در تیم ملی زیر 21سال انگلیس بازی کرده و سپس پیراهن تیم بزرگسالان انگلیس را به تن کند. اما به نظر می‌رسد همانطور که مصدومیت چند ستاره انگلیسی باعث شده بود ساوت‌گیت مجبور به استفاده از اودوی شود، حالا یک بار دیگر، مصدومیت هری کین ممکن است باعث شود هادسون اودوی به یکی از بازیکنان فیکس سه‌شیرها تبدیل شود.

 

دیدگاه‌ها